• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

goede pads prijs kwaliteit?

rusty

Detailing rookie
1 sep 2011
18
0
ik heb een dual polish van meguair's men vraag is wat zijn goede pads voor een donkere auto ?
 
De kleur van de auto maakt op zich niets uit voor de machinepads.

Gewoon de Lake Country of Monello pads nemen.

Met de oranje, witte, zwarte pads kom je al een heel eind.
 
dank je voor de reactie ik had al 2 pad van meguiars en hier staat 7" op en in de webshop van de monnello pads gaan die maar tot 6,5" passen deze ?
sorry voor de onozele vraag maar k heb geen zin om de verkeerde te bestellen grts
 
Hallo,

Meet gewoon ff je huidige pads en zeker ook je steunplaat,stuur voor je bestelt een mailtje naar cc en vraag welke pads ze "aanraden"

Ik meen bij mij dat de volgende maten bij elkaar horen:

steunplaat = 125 mm------------------------------pads 5.5 " (inch) = +- 140 mm?(1 " = 2.54 cm dacht ik)

Ik denk dat de pads best minimum 1 cm groter moeten zijn dan de steunplaat ,maar te groot zou ik niet gaan omdat dan de steunplaat haar functie gedeeltelijk verliest en je met de buitenste rand dan enkel extra plaats inneemt die je beter kan gebruiken op kleinere plaatsen.

bvb steunplaat 125 mm------------ik zou dan maximum 6" pads nemen:-b

Ik heb ook een kleine steunplaat en deze is dacht ik 75 mm , de pads zijn 100 mm.

Groeten Danny