• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Groeps etentje met Carclean Op naar de 50man!! We zitten op 47!!

@Dibbuz: het hoogseizoen zit er nu toch wel op, of niet?

Ik zal Tim ook eens een pm sturen hierover. Hij zal de knoop door moeten hakken.
 
@Peter: gaat het nog wel goed met de boerderij?

Het lijkt soms of je vaker bij Carclean bent dan op het land... :D

23:13, nog geen antwoord van Tim? :-"
 
Peter Jansen zei:
Heb Tim net gezegd dat hij een PM heeft.

Die zit namelijk tegenover me.

Groet, Peter
Anabasis zei:
@Peter: gaat het nog wel goed met de boerderij?

Het lijkt soms of je vaker bij Carclean.com bent dan op het land... :D

23:13, nog geen antwoord van Tim? :-"

Dat was op de verjaardag van Dennis. Tim was er ook :ja

Lang leve internet via de mobiele telefoon :D
 
Niet om een domper op de feestvreugde te gooien, maar ik ben bang dat het er even niet in zit met alle drukte rond het nieuwe pand... Maar daar mag Tim de uitspraak over doen ;)
 
Ach, ik had daar stiekem inmiddels al wel rekening mee gehouden. Het zal ook niet meevallen om zoiets te organiseren.
Misschien volgend jaar wellicht. Of een alternatief.
 
dan doen we toch een housewarming party:-" :D

50 man moet er wel in passen,

als we 1 bbq op de 10 man rekenen, moeten we 5 bbq's hebben,
tafels en stoelen EN eten EN drinken, moeten de mensen die komen gewoon meenemen..

erg slecht idee niet?:-" :ja :D
 
We kunnen ook gewoon met zijn alles zelf een datum prikken en gaan. Wie komt, komt. Wie niet wil komt niet. Alleen inschrijven=komen, niet zomaar afzeggen op het laatste moment.
Uiteraard kan er altijd wat tussenkomen maar goed kijken of je wel of niet kan, niet dat je een verjaardag vergeet waar je 3 dagen vantevoren achter komt, das niet handig.
Er moet wel gereserveerd worden.
 
Tim heeft al contact met mij gehad via PB.

Hij is er nog altijd voor in, maar datum en locatie zullen nog bepaald moeten worden.
Ik heb m gezegd dat de organisatie (reserveringen e.d.) uit handen genomen kan worden door andere mensen, zodat hij zich daar niet druk over hoeft te maken.

Dus.....nog even wachten op Tim :-"
 
wel een goed idee,
alleen zijn er ALTIJD mensen die niet komen (en ook niet afzeggen)
ik denk dat dat de grootste lasten post is.

ergen een all you can eat regelen lijkt mij het bestte, zodat iedereen van tevoren kan betalen, dan zit je enkel met je drankjes...
 
Inderdaad, vantevoren overmaken dan heb je nooit gezeik met mensen die apart willen betalen of alleen moeten pinnen ofzo.
 
Dibbuz zei:
Inderdaad, vantevoren overmaken dan heb je nooit gezeik met mensen die apart willen betalen of alleen moeten pinnen ofzo.


Helemaal mee eens. Desnoods even een aparte rekening openen. Of een rekening van 1 van de trouwe en betrouwbare leden ( dat zij we toch allemaal ) ....

Ik denk ook dat er actie ondernomen moet worden. Ook ik verklaar me bereid om in elk geval wat 'werk' uit handen te nemen van Tim. Een plaats in het 'midden' van het land lijkt me het meest voor de hand liggend. Aaahh, ik mis dit forum toch echt het meeste. Nooit geen ruzie en gemopper hier. Veel leuke info en iedereen helpt elkaar. Meeting, etentje.

Greetz Leonneke en allemaal een heel tof weekeinde met veel zon. :heart_eyes: