• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Group Buy: Deze auto niet wassen - Spiegelhanger (gesloten, nabestellen mogelijk)

Sven, gisterenavond de enveloppe open gemaakt. Een knap staaltje werk geleverd - zien er erg goed uit.
 
Ik heb mijn hangers persoonlijk ontvangen op de SDD. Bedankt Sven! Wat een super-idee, maar vooral respect voor de uitvoering: het ontwerp, al het werk en de tijd die je er hebt in gestoken! :)^

Hier verdient Hi_Sven toch een lintje voor stel ik voor :-"
 
hé Sven,

bedankt voor de hangers. :)^

Was een beetje moeilijk om je te vinden, maar er uiteindelijk toch in geslaagd.


Groetjes,

Marc
 
Sven, ik heb wel even iets bijbetaald op je bankrekening.
Ik zag namelijk dat de portokosten voor 5 stuks iets hoger waren (2,16 euro) dan door jou opgegeven (1,78 euro).
En aangezien kleine beetjes samen ook een groot bedrag vormen, en jij er niet op achteruit hoeft te gaan, leek dit me wel zo netjes.
 
Dank voor alle leuke reacties!

@Shaminoo: bedankt! De hangers waren wat zwaarder uitgevallen dan verwacht, helaas.
 
Nou heb ik niet opgelet wat er op de envelop zat, maar geldt het voor alles dat het wat duurder is geworden?
Want anders moet ik nog wat overmaken.

Zoals Shaminoo als zei, maken alle kleine beetjes samen een groot bedrag, en jij hoeft er niet op achteruit te gaan.
 
Voor alle bestellingen van 5 stuks is €0,38 te weinig gerekend. Wat het verschil van de rest is weet ik niet, ik heb bij de PostNL balie niet de prijzen gecontroleerd.... Ik heb nog wel de kassa bon, maar daar staat niet op hoeveel er in de envelope zaten, haha! :)

Als ik mij een beetje weet in te houden hier in de webshop kan ik die €12 nog wel besparen hoor ;)
(een hele goede les voor de volgende Group Buy om pas verzendkosten uit te rekenen zodra het geleverd is zodat ik het echte gewicht weet)
 
@hi_sven; gaan we as. weekend even regelen. Al zal je er niet "op stuk lopen", denk ik maar erbij in schieten is nergens voor nodig!
 
Hi Sven, bij deze nog bedankt voor de 10 hangers!
Kwaliteit was boven verwachting, vooral van het drukwerk en soort materiaal/gebruikte inkt

Ze zullen wel heel lang in de kast blijven liggen maar je kunt ze maar hebben en eentje heb ik over een tijdje bij de Audi dealer nodig ;)

Thanks!
 
Hier ook aangekomen, zien er heel goed uit. Moest meteen ook lachen als ik ze zag :D

verzendkosten waren blijkbaar iets meer, dat maak ik dan in orde!
 
Morgen gaat het 13 jaar oude beestje, de Astra, naar de dealert. Zal er eentje inhangen, hij ziet er niet uit van buiten dus zeker handig.