• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

[Groupbuy] flessen IPA - isopropanol - isopropylalcohol

Levering ga ik ook zo snel mogelijk in orde brengen, ga morgen eens zoeken naar dozen en de zo belangrijke "up" stickers :p
 
Heb trouwens nog een requestje: als er iemand die zijn IPA komt halen aan melanine powersponsjes kan geraken, ik wil er graag enkele :-"

Is niet te koop hier in de buurt of ik kijk er altijd over...
 
Laat maar, zelf al gezocht, gevonden en besteld. In NL kost 5 liter 50 euro ex bezorgen. Via Ebay Duitsland besteld 5 liter is 8,50 euro en de DHL kosten tot aan de deur in NL is 15 euro. Totaal dus 23,50 euro en hoef niet heen en weer naar Leuven. Geen geld, maar wel een goede tip:)^
 
Ben vandaag al een stuk of 10 dozen kunnen gaan halen, ga deze zo meteen vullen in volgorde van de betaling en deze worden morgen verstuurd.
Als ik morgen nog wat dozen vind probeer ik ze zo snel mogelijk te vullen zodat ze dezelfde dag nog vertrekken.

Belangrijk:
Aan alle Belgen die hun pakje opgestuurd willen krijgen: gelieve mij uw email door te sturen want dat heb ik nodig voor de kiala post!!
 
Vandaag verstuurd:
- Bonox
- RogierV12
- Wouter B
- Skippie
- albert
- freddyevo2
- cybersijp
- bergli
- Harald
- JC-Chris
- mezzerin (doe ik morgen)

Nog niet betaald en komen zelf niet ophalen:
- Down Town
- yoell
- xl-polish
- Petrol
- reny (combi-bestelling)

Over de combi-bestelling van reny, mennoGTI en IROA-1:
Zij zouden dit graag op de Summer Detail Day krijgen, is er iemand die zijn ipa komt afhalen dat dit voor hun kan meenemen?
Of komt een van jullie dit zelf ophalen of moet het toch verstuurd worden?
 
vandaag een berichtje gekregen van kiala voor een verzending van 5 liter witte wijn . :-b Goed gevonden Dessel . :)^
 
Als niemand het mee kan nemen dan graag bezorgen.
Ik betaal mijn deel vanavond wel alvast incl bezorging :)^
 
daarjuist een zeer deugddoend ritje gedaan richting het immer zonnige leuven(euhm, vandaag toch :p )
een zeer mooie rit achterdoor over een kilometer of 50, hmmm zalig gewoon,
aangekomen bij Dessel waar men flesjes ipa mooi klaarstonden, gewoon practige service!
nog een beetje bijgepraat naast een ZEER MOOI blinkende fiat 500 in een zeer mooi rood kleurtje waar net een laagje sneeuw had opgelegen(met dit weer sneeuw? yep dessel krijgt het allemaal klaar :ja )
dan nog even zijn wagen bekeken+zijn project + de wagen van zijn vader, die alle 3 van dezelfde scandinavische bouwer zijn(saab) allemaal practige wagens.

soit besluit, 3liter ipa rijker, een forumlid leren kennen, en eens uitgebreid kunnen babbelen over cars and bling bling,...zalige zondag toch? :party:

merciekes Dessel voor de geweldige groupbuy! zo mogen er nog komen!