• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

GTechniq

Arfman

Detailing addict
5 jul 2009
149
62
46
Zijn er plannen om de GTechniq producten aan de man te brengen via Carclean.com? Met name de C4 Permanent Trim Restorer en C5 Wheel Armor hebben mijn interesse.
 
Als ik zo vrij mag zijn om voor c.c. te spreken:

Nee, ik denk het niet.

Er zijn wel mooie alternatieven die net zo goed, zo niet beter zijn, te verkrijgen.

Alternatief C4 Permanent Trim Restorer -> Dodo Juice Super Natural Trim Sealant
Er is zelfs een hele mooie review over dit product.

Alternatief C5 Wheel Armor -> CarPro C-Quartz
Topic over het product
 
nicknameless zei:
Alternatief C4 Permanent Trim Restorer -> Dodo Juice Super Natural Trim Sealant
Er is zelfs een hele mooie review over dit product.
Tis misschien wel een alternatief maar de dodo verwerkt echt verschrikkelijk moeilijk in vergelijking met de gTechniq, of de standtijd hetzelfde is weet ik nog niet maar het ziet er tot nu toe goed uit.
 
Er zijn op DW een aantal reviews aan de gang met oa Gtechniq vs Cquartz. Als ik het me goed herinner was de Gtechniq net wat beter dan de Cquartz na 6 maanden.

Zelf heb ik de C5 wheel armour staan om op m'n velgen te smeren als ze gespoten zijn.