• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Gyeon mohs overlagen booster.

Jeroenk

Detailing chief
26 mei 2016
86
78
38
Hoi allen.
Deze week gaat de mohs coating op de mondeo (ga er proberen een verslag van te maken) ik zit alleen nog steeds met een vraag. De mohs gaat er 2 lagen op. En blijft dan 24u binnen om uit te harden. Nu heb ik ook de booster. Waneer zou die over de laatste laag mohs kunnen. Ook binnen een uur? Om daarna alles 24 u te laten drogen. Of toch eerst de mohs. Volledig laten uitharden.?
 
Even uit mijn hoofd dacht ik dat de Booster na 1 uur en maximaal 4 uur aangebracht kon worden na de MOHS.

In de webshop staat onderaan de beschrijving precies beveschreven wat de tijden zijn.


Greetz
 
  • Leuk
Reactions: Jeroenk
Quantoxx ik heb gekeken in de webshop. Maar ik kan de tijden niet vinden.

Verstuurd vanaf mijn HUAWEI GRA-L09 met Tapatalk
 
Volgens de webshop en hoe ik het ook heb gedaan:

"2de laag Mohs na minimaal 1 uur en maximaal 3 uur aanbrengen na de 1ste laag"

"Wacht minimaal 4 uur met het aanbrengen van de Booster, na het aanbrengen van de Mohs"


Greetz
 
  • Leuk
Reactions: Jeroenk
Alleen kan hier niet op uitmaken hoeveel tijd er tussen de mohs en de booster moet zitten

"Apply at least one hour after the last coat of the base-coating has been applied" "But no later than 2000 km after the base glass coating was applied" Dus minimaal een uur wachten, maar niet langer dan 2000 km.
 
  • Leuk
Reactions: Jeroenk