• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Hallo ik ben Ronny

#155

Detailing rookie
21 nov 2009
44
0
Hallo poetsers,

Ik ben Ronny en woon in Soesterberg, ja naast de helaas gesloten vliegbasis]-0 .
Ik ben werkzaam als een railverkeersleider bij Prorail te Utrecht.
Met mijn Amerikaanse vrouw zijn wij eigenaar van 3 auto's en 2 motoren. De auto's zijn een Audi A4 Avant uit 1998 voor woon-werkverkeer, een Kia Picanto uit 2005 (deze is van de vrouw) en mijn trots een Honda S2000. Helaas heb ik na ruim 25 jaar afscheid moeten nemen van mijn Honda CRX uit 1989.
De motoren zijn een Honda Fireblade en mijn vrouw rijdt een Kawasaki ZX6R.
Ik mag graag mijn auto's wassen maar na wat surfen op het net kwam ik dit forum tegen en toen zag ik dat ik nog veel te leren en te lezen heb.
Mijn eerst aankoop wordt een Foam lance (ik ga meedoen met de groep:cool:
Net een Nilfisk HD reiniger aangeschaft, waarschijnlijk een te grote want het is de C125 geworden, ach mooi voor om het huis.

Ik gebruikte spullen van Dayenne en AutoGlym, maar ga nu lekker op mijn gemak shoppen. Ik lees dat er aardig wat fans van Poor Boys zijn. Verder wil ik gaan kleien en een DAP zit er ook wel aan te komen....echter wil ik wel eerst even een masterclass volgen. Binnenkort even in de shop ter plaatse kijken en wat geld wegbrengen:-" .
Koffie schijnt goed te zijn en wat goede adviezen van Tim is ook niet verkeerd.

Als er iemand in het midden van het land woont en hij/zij vind het niet erg als ik observeer hoe deze persoon zijn auto onderhanden neemt (vooral met de DAP) hou ik mij graag aanbevolen.

Tot ziens
 
Begint al lekker...het CRX verhaal moet 15 jaar zijn i.p.v. de 25 jaar die ik getypt heb....sorry:-"
 
Allereerst welkom! Je hebt in ieder geval genoeg voertuigen om je lusten op bot te vieren. Er zijn meerdere forummers hier woonachtig in het midden van het land, dus dat moet wel goed komen (ik zelf overigens niet - regio Drechtsteden)
 
welkom hier..
helaas kan ik je niet helpen dappen, gezien ik er geen heb..
de foamlans is een super ding!!!
 
Welkom!
Veel wagens/motoren om je op uit te leven zeg :)
S2000...super! Heb eens meegereden met iemand en dat toerenbereik is echt wel speciaal, power zit echt bovenin :ja
 
Hoi ronny, ik heb een Dap met de monello kit en woon in baarn, dus als hem eens wil uit proberen dan hoor ik 't wel.

Groet
Peter