• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Handschoenen tijden detailen geen latex maar een soort badstof?

Brianvnijn

Detailing trainee
7 jan 2014
15
22
33
Hallo , ik zit geregeld op YouTube de verwerking van bepaalde producten te bekijken en ook toturals en dergelijke.
Nu heb ik al meerdere malen handshoenen voorbij zien komen die een soort badstof zijn, ik heb dit eens eventjes op Google opgezocht en het leek mij nog niet een heel gek product.

Het heet de detailglove het is volgensmij een op zich zelf staand product.

Nu was mijn vraag is er iemand die iets gebruikt wat hier op lijkt en wat is zijn ervaring met die handschoen?
 
Heb deze ook van Carpro ,eens als kado bij een bestelling gehad.
En dacht in het begin ook, wat moet ik ermee.
Maar toch gebruik ik ze wel eens, vooral op een zwarte auto met de laatste keer afnemen van de wax.
Vaak pak je toch de auto vast voor steun ongemerkt, en staan er weer vingers op.
En met de handschoenen aan niet, zijn ook van een hele zachte microvezel.
Vind ze toch wel handig, en zitten niet vervellend.
 
Tof ! In de carclean shop zou ik deze dus ook kunnen vinden ?

Edit: helaas het carpro gaat er uit dus niet meer te vinden!
 
Ik gebruik altijd poedervrije nitril handschoentjes.
Mocht je willen kan je best eens een setje komen halen om te proberen ;)
 
Ik ben zelf niet zo een fan van zulke handschoentjes omdat ik snel zweethanden heb, heb zo ook al een paar keer bij een docter gezeten vanwege ontstekingen aan me handen vanwege het dragen van zulk soort handschoentjes en mijn overmatig transpireren van me handen vandaar dat ik eigenlijk ook met deze vraag kwam omdat ik het heel vervelend vind dat als ik me auto helemaal top in orde heb en ik dan nog iets snel wil doen ofzo dat ik mezelf dan na der hand toch betrap op het aanraken van me auto of het achterlaten van mooie Hand afdrukken
 
Op die manier!
Die andere handschoenen die hier naar voren werden geschoven waren van microvezel als ik me niet vergis.

Even mailtje sturen naar CC met je vraag en bijbehorende informatie ;)
 
Denk dat ik dat even ga doen idd ! Bedankt voor de reacties iig ik laat nog wel weten of het ergens op uit draait !