• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Heeft iemand gebruikerservaring met Autoglym Vinyl&Rubber Care?

Mujana

Detailing rookie
10 aug 2012
33
0
Iemand ervaring met Autoglym Vinyl&Rubber Care?
Is dit ook geschikt voor kunststof bumpers / delen van buitenspiegels/kunststof sideskirts etcetc (zwart/grijs)?
Misschien een ander multifunctioneel middel dat hier beter geschikt voor is?
Thnxs voor tips!
 
Mijn ervaring is dat het wel uitloopt na een bui regen, weet niet of anderen daar ook last van hebben?
Auto Finesse - Revive Trim Dressing bevalt mij wel goed, erg zuinig in gebruik en het loopt niet uit.
 
Niet lullig bedoeld, maar het staat nota bene bij het product:

Gebruik dit product op dashboard, instrumentenpaneel, kunststof deur- en stoelbekleding, vinyl daken, tochtstrips, deurlijsten en raamrubbers, ongelakte kunststofdelen, rubber, banden en alle vergelijkbare materialen.

;)
 
Ook niet lullig bedoeld, maar dat had ik natuurlijk wel gelezen.
Ondanks de vermelding dat dit produkt geschikt is voor "ongelakte kunststofdelen", zijn gebruikerservaringen soms verschillend en anders.
Fabia2.0 zegt bijvoorbeeld, dat het wel uitloopt na een bui regen (zijn ervaring).
Dat maakt dit produkt voor mij toch minder geschikt (het regent nogal eens in ons land immers).
 
Ik heb het reeds meerdere keren gebruikt op dakrails en andere trims en nooit last gehad van uitlopen ... En ook in mijn landje regent het wel eens ;).
 
Niet zo tevreden van hier... (loopt uit na regen enz)
Ik denk Auto Finesse - Revive Trim Dressing eens te bestellen lees daar zeer goeie reacties op
 
Ik gebruik dit product voor mijn pvc cabriokap, het wordt mooi zwart en de waterdruppels blijven er ook mooi op liggen maar het loopt wel uit over de ramen ..
 
Ik gebruik het op de zwarte delen (dorpels, onderkant bumpers, ...) van mijn vrouw haar auto (Focus1).
Ik moet zeggen, zeer tevreden van, geen uitlopers...
Autoglym heeft een paar goede producten in het gamma die voor mij blijvers zijn.
Ook zijn deze redelijk geprijsd...
 
Mujana zei:
Ook niet lullig bedoeld, maar dat had ik natuurlijk wel gelezen.
Ondanks de vermelding dat dit produkt geschikt is voor "ongelakte kunststofdelen", zijn gebruikerservaringen soms verschillend en anders.
Fabia2.0 zegt bijvoorbeeld, dat het wel uitloopt na een bui regen (zijn ervaring).
Dat maakt dit produkt voor mij toch minder geschikt (het regent nogal eens in ons land immers).

Wat ik hiermee wilde zeggen is dat de titel van dit onderwerp: " Autoglym Vinyl&Rubber Care ook op bumpers? " de lading niet dekt van je vraag ;) Beter was geweest als de titel " Heeft iemand gebruikerservaring met Autoglym Vinyl&Rubber Care?" zoals ik er nu maar van gemaakt heb.
 
Bedankt voor de verandering Stimpy68 :cool:
Het ging mij uiteraard om Autoglym...specifiek op bumpers (vandaar ook de vraag, of er wellicht andere middelen zijn die eventueel beter geschikt zijn).
Ik ga er sowieso vanuit, dat er gebruikerservaring is met Autoglym;)
Excuses, dat mijn titel niet de lading dekt.
 
..Jouw titel dekte de lading dus beter dan de titel die Stimpy heeft gekozen..

Maar nee, ik heb wel ervaring met V&R care maar gebasserd daarop zal ik het niet gebruiken voor mijn bumpers. Het glanst me te hard, is niet duurzaam genoeg, én er zijn gewoon betere alternatieven voor bumpers.

Zoals bijvoorbeeld een Poorboy's Trimrestorer of Carpro D.Lux.

Daarmee niet zeggende dat het geen geweldig product is , kijk maar eens hier