• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Het grote discussiertopic over Poorboy's SYN1

mk-us

Detailing guru
6 jul 2009
4.997
133
53
Zwaag
Top review Iwan ! !
Je laat ons inleven wat de verschillen zijn van zowel:
1 - DAP vs Rotary
2 - SSR vs SYN1
3 - Raffini vs SYN1

4 - Daarbij alles keurig in afgeplakte stukken gedaan
5 - Ook het nadeel van het stoffen sla je niet over ( niet alles kan positief zijn )

Nogmaals: top gedaan en dank je voor deze review !
 
Werkte die combo goed? Van oranje+inizio, naar zwart+ssr1? daar krijg ik het zelden strak mee...
Anyhow, net resultaat!
 
Volgens inside information werkt het produkt goed of nog beter op een zware cuttingpad zoals een oranje, gele of een (heavy) woolpad i.c.m een rotary.
 
Kijk! De eerste review is binnen.
Is natuurlijk altijd lastig in te schatten hoe 'zwaar' een nieuw product is en waarmee je het gebruikt. Zeker bij een product
dat eigenlijk nog maar in de beta-fase zit en waar nog maar weinig over bekend is.
Maar wel redelijk zwaar geschut als ik het goed begrijp. Categorie SSR3 of toch een stapje zwaarder?

Ik ben eigenlijk nog benieuwd wat de SYN 1 doet op de hardere laksoorten
 
Kijk, super review! En het product bied in potentie dus precies wat ik nodig heb om mn V70 nu echt eens strak te krijgen.
Thanks!
 
Beetje off topic modus aan;

Is het een idee om de reviews over de SYN1 in een apart mapje te zetten.
Met 60 flessen en meerdere auto's per gebruiker komen er nogal wat reviews

Beetje off topic modus uit.

Mooi gedocumenteerd. Overigens geen onprettige omgeving als ik het zo zie.

Hans
 
Mooie review! Duidelijke foto's van behandeld en niet behandeld. SYN1 geeft wel veel stof, misschien dat ze bij PB daar nog iets aan kunnen doen. Ik heb binnenkort ook zo'n verweerde auto.

2 vraagjes:

1. Wat betekend TLC :schaam
2. Het rode wat je op je whoolpad ziet is dat lak van de auto? Kan dat geen kwaad dan? De auto die ik binnenkort zal doen zal dan een gele pad opleveren.
 
Vandaag begonnen aan een C1tje ,

Na het wassen kwam er op het dak wat te voorschijn :

En ook bij het rechterwiel zat een verassing :

Net toestemming van de verkoper gehad om dit te gaan behandelen:party: .Dus van de week wat te doen in de schuur:party:


Gaat hier om een nieuwe C1 van jaar 2010 dus.Kijken wat SYN1 hier van gaat maken.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ah Tender Love Care heb ik eens ergens anders gelezen haha.
Kan dat geen kwaad als er zoveel lak af komt dan? De polo de ik ga doen is geel van kleur en is ook verweerd. Deze heeft een blanke laklaag, kan je dan ook de kleur hiermee terughalen aangezien deze een blanke laklaag heeft?

Foto:
IMAG0184.jpg
 
In dit topic kan je discussieren over de ervaringen met Poorboy's SYN1.
 
sorry voor de off topic
@binnetje
ga er maar van uit dat er geen blanke lak op zit, waarom zou de lak anders zo dof zijn?
hoe heb jij de conclusie getrokken dat er wel blanke lak op de polo zit?
 
Review

+ Verwerkt goed, finisht “gladder” dan SSR3
+ PB’s lekkere aardbeien geur

- Verstoft echt heel erg--> wordt in het uiteindelijke product gelukkig niet zo!
- Spettert in de rondte (echt niet veel gebruikt!)


hebben meer mensen dit gevoel?

vind het wel een fijner product dan SSR3, zouden van mij part SSR3 mogen vervangen voor SYN1!