• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Het grote 'Kleine vragen' topic.

tamer

Detailing guru
4 jan 2009
3.374
193
43
Utrecht
Ik zat aan het volgende te denken, op een ander forum waar ik op zit bestaat er een topic genaamd 'het grote Kleine vragen topic'. Hier kan je snel even een vraag stellen en dat kan over alles gaan, maar wel gerelateerd aan het forum. Dus in dit geval over detailen. Hier kan je dus even snel een vraag stellen of hulp vragen als je iets niet weet. Zo hoef je niet elke keer een topic te openen.
Ik persoonlijk denk dat het van toegevoegde waarde kan zijn voor het forum.

Hoe kijken jullie hier tegenaan?
 
Opzich prima lijkt me als je even snel iets wil weten. Een topic openen hoeft niet voor elke poep en scheet.
 
Dan heb ik meteen de eerste, sorry want hij is misschien wel heel dom, ik ben een echte beginneling......kun je/moet je grote kunststof oppervlakten zoals bumpers ook kleien?
 
Laten we eerst maar wachten of oa de moderators het goed vinden, maar kunststof delen kan je beter reinigen met apc, Daarna voeden met een dressing of coating. Ik neem aan dat je de ongespoten delen bedoelt.
 
Haha, ja ik vond hem al dom maar nu nog dommer, ik bedoelde dus echt wel de gespoten delen, ivm hardheid oid
 
Ja deze kun je gewoon kleien, maar met polijsten is het even opletten ivm warmte!

Btw, handig topic!
Je hebt nu tal van topics met vele kleine vragen.
 
Even een vraagje. Na het poetsen van mijn Honda. Krijg ik veel aanvragen van vrienden familie etc etc om hun auto ook te doen. Nu vind ik het niet erg om er een paar te doen. Leuk zelfs. Alleen zoals iedereen weet de materialen zijn ook niet goedkoop. Wat is een schappelijk bedrag om te vragen? Maw wat vragen jullie voor vrienden kennissen?
 
  • Leuk
Reactions: Svenn21
Goed initiatief, handige topic. Op andere Forums gebruik ik een vergelijkbaar topic ook vaak. Tevens ben ik eigenlijk ook wel benieuwd wat men vraagt voor vrienden en kennissen :)
 
Voor vrienden, familie, kennissen en bekenden...... Vraag producten om zo je verzameling te laten groeien. Anders kadobonnen van carclean......
 
  • Leuk
Reactions: IbizaSigno