• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Hier ben ik..!

josnl

Detailing rookie
12 nov 2014
11
0
29
Hallo allemaal,

Mijn naam is Jos en ik ben 19 jaar. Woonachtig in de kop van Noord-Holland; Den Helder om precies te zijn. Klinkt voor enkelen misschien bekend. Ja, dit is inderdaad de saaiste, meest criminele, slecht onderhouden stad van Nederland. Als je de kranten moet geloven althans. We hebben namelijk ook de meeste zon-uren per jaar wat ons de mogelijkheid geeft om lekker de auto te kunnen poetsen in het zonnetje!

Enkele weken geleden heb ik mijn eerste auto gekocht. Een witte (Alpinweiss 300) BMW 118 D uit 2010. De witte kleur in combinatie met het M-pakket zorgt ervoor dat de lijnen van de auto mooi zichtbaar zijn. De 18" lichtmetalen velgen maken hem naar mijn mening helemaal af. Ik ben er echt heel blij mee! 8D

De auto wordt voornamelijk gebruikt voor woon- werkverkeer tussen Den Helder en Amstelveen. Elke dag ongeveer 160 kilometer. Door de vele kilometers vind ik het erg belangrijk dat de auto goed onderhouden wordt en dat is tevens de reden waarom ik mij hier heb aangemeld op het Carclean.com Forum. De auto op zich is natuurlijk al een plaatje (mening!), maar als deze er schoon en mooi afgewerkt uitziet komt-ie pas echt tot zijn recht.

Het schoonmaken blijft elke week een best klusje, vandaar dat ik veel waarde hecht aan allerlei hulpmiddelen om de auto makkelijker schoon te kunnen maken. Hierbij doel ik natuurlijk op een goede wax, velgen sealant etc. In mijn vrije tijd vind ik het erg leuk om de verschillende topics door te lezen. Zo blijf je toch leren en is het steeds makkelijker om je auto goed schoon te houden!

Ik hoop dat het jullie een beetje duidelijk is wie ik ben. Zo niet, vragen mag altijd! :)

conv_1051.JPG
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Welkom. meest criminele stad 19 jaar en dan zo'n auto jaa dat klopt dan wel haha.
Maar zonder gekkigheid. mooie auto ziet er strak uit!