• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

HLE-99 Detail Shed update 12-09-2009

Een antieke Marantz-set !! Leuk man, dat zal wel knorren en altijd op de achtergrond een detailing-deuntje ! :cool: Zie dat je ook wel eens in vroeger tijden een nachtrit heb gereden ? Deed ik ook vroeger bij RAC West in Amsterdam (1972-1975) de beruchte Bruine Bladerenrit in Amersfoort met een VW Kever 1300S (een bolletje-pijltje dag en nachtrit) Mooie tijd ! zucht......
 
Wel meerdere marcel. O.a. de nacht van Weesp een paar keer, nacht van Barneveld meerdere malen, Kiwanis Midzomeravondrally en ieder jaar de oranjerit.

PS de amp is geen Marantz hoor dwz die onderop niet, dat is een good old Pioneer.
 
Komen kijken, meeting, ff buurten, kan allemaal. Wel ff contacten natuurlijk. ik ben best bereid om gastheer te zijn voor een midden Nederland meeting. Binnen kan maar 1 auto maar buiten ruimte zat op de parkeerplaats bij huis. Bij mooie weer dus zeker geen problemen. Mocht er een keer een clinic gegeven wilen worden in centraal Nederland dan lijkt me dit niet een probleem. Dus Tim en Co zijn van harte welkom en jullie detailers ook natuurlijk.

Er zijn 3 watertappunten (1 met kalkfilterset), 1 HD en verder is alles in dit topic te zien.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik bedacht dat ik mijn waterfilterset hier nog niet had geplaatst, bij deze:

GroteFoto-ELET87LN.jpg


Zelf een betere steun gemaakt, de originele is me echt veel te gammel:
GroteFoto-ZTSVTPBI.jpg
 
had ik iig wel al gezien..

als ik een keer vrij, en in de buurt ben, kom ik zeker een keertje kieken!!
 
Vandaag weer eens tijd gehad om de uitbreiding eens te fotograferen, geen totaalshot want dat is best veel werk iedere keer!
Van de opbergdoos heb ik drie nieuwe, maar die paste niet allemaal op de detailkar:no

- Lakdiktemeter
- Clearcote Carnauba Moose
- 2 Aquapel
- 11 Cobra indigo doeken
- 2 x Megs detailer flessen met M205 en M105 :kado
- 2 x Handpads :kado
- gele MF doek :kado
- 3 opbergdozen doorzichtig (voor de handpads, wetsand spullen en om mn waterfilter in te ontharden)
- 3 maten kleine trechters
- Maatbeker
- Gehoorbeschermer

GroteFoto-IOHYO74H.jpg


Volgende uitbreiding zit er volgende week aan te komen ben ik bang voor :D o.a. een heel fijn potje wax
 
Hé Hans,

Wat heb je inmiddels een geweldige collectie Wauw !!
Nog even en we kunnen ook bij jou gaan bestellen :D
Je hebt de boel daar perfect voor elkaar man.
Complimenten!!!!
 
En vandaag weer een pakketje binnen gekregen, dus alles van de afgelopen week maar weer even op de kar geplaatst. Oa de flessen en sprayers van de groupsbuy :)^ Ook maar weer een setje Monello voordat de serie van 100 op is en dat scheelt toch maar weer 23%. Het fijne potje wax :party: De electravoorziening geoptimaliseerd door een afkoppelbaar 7,5 meter snoer voor de festool en gelijk maar even een degelijk verlengsnoer in elkaar gezet. De AEG had ik al eerder voorzien van een afkoppelbaar snoer met gelijk twee snoeren van 6 meter. Ook ben ik heel benieuwd naar de dual density pads, die lijken me erg fijn werken, we gaan het beleven!

GroteFoto-YS6BWMEW.jpg
 
Ben benieuwd wat je van die Dual pads vind.
Heb je meg's softbuff 2.0 pads om mee te vergelijken?
 
Nette kar :cool:

Ik zie ook dat je je leuke potje toch hebt ,zal je vast veel plezier aan beleven !

Over de pads (Dual) ,ik heb er heel even mee gespeeld ,ze werken best fijn ,mss iets te groot voor een DA maar niet echt een probleem.
Centreren op een 5" backing-plate gaat ook goed.

Alleen in de padwasher vondt ik wat tegenvallen omwille van de vorm ,het gaat wel maar niet zo fijn als CCS pads (of eender welke pad in platte vorm).
 
Dank je wel Bart, eindelijk heb ik je coupon ingeleverd en gisteren de wax binnen gekregen. Om maar 1 pakketje vanaf CC te krijgen heb ik gewacht op wat meer wensen en bestellingen van mijn kant en er moest ook nog wat retour gestuurd worden. Anders blijven er maar kosten gemaakt worden om iedere keer een dingetje te versturen. De DD pads ga ik gebruiken op de rotary met de 6 inch backingplate en dat past heel gemakkelijk. Centreren gaat nog sneller en beter dan met de kompressor pads. Daar ga ik deze dan ook mee vergelijken.

Helaas heb ik geen 2.0 pads ThaBird, dus vergelijking kan ik niet maken voor je. Je bent natuurlijk vrij om een keer te komen buurten en dan kunnen we de test in praktijk brengen als jij dan de 2.0 pads meeneemt. (ik ga er maar vanuit dat jij die bezit)
 

Vergelijkbare onderwerpen