• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Hoe houden jullie je MF doeken zo schoon?

@ Maaike; was iets te veel van de eigen situatie uit gegaan. Excuus. Dan heb ik inderdaad wat planken mis geslagen, ik ben dan ook geen timmerman. :)
 
Haha is ook geen enkel probleem!
Als mijn ouders terug zijn van vakantie staat de Subaru op het programma...
Nieuwe droogdoeken gaan besteld worden, wat extra Monello doeken en natuurlijk speciaal wasmiddel! Alles met handje en niet meer in de wasmachine.
Problem solved...gedeeltelijk ;)
 
Ik heb vorig weekend voor het eerst Dasty vloeibaar wasmiddel (Ja, die hebben nu een hele lijn....) gebruikt en ben erover verbaasd hoe goed de vlekken eruit zijn gegaan. Ook de doeken waarmee ik aluminium heb gepolijst zijn helemaal schoon geworden.
 
Die uitbreiding van Dasty was mij ook opgevallen Ralf, nu is er naast de gewone ontvetter ook "Professional" ontvetter. Helaas net uitverkocht hier in de buurt dus ik moet nog even wachten met een praktijkvergelijk.
 
Af en toe even hand wassen voordat het de machine in gaat met Groene Biotex, dat breekt een boel vuil af (denk bijvoorbeeld aan Eraser, lekkere blauwe doeken).

Zo krijg ik de doeken tenminste weer erg netjes wit als ze echt vuil zijn.
 
McShine;302464 zei:
Ik heb vorig weekend voor het eerst Dasty vloeibaar wasmiddel ...... Ook de doeken waarmee ik aluminium heb gepolijst zijn helemaal schoon geworden.