Gister heb ik mijn lexus gewassen. En , op basis van eerdere ervaring, wat extra aandacht besteed aan het water dat na het drogen nog langs en uit kiertjes over de net gedroogde auto loopt. Ik dacht het allemaal goed gedroogd te hebben. Nu heb ik daarna een ritje gemaakt en vanmorgen zag ik dat er toch nog , agv de rijwind, water straatjes over de lak gegleden zijn en opgedroogd.
Nu heb ik al wat gelezen dat sommige er een carblower , compressor of bladblazer voor gebruiken, om dat laatste water tussen de kieren weg te blazen. Nu lijkt me een compressor of bladblazer wat link ivm rommel dat er mee kan komen. En een carblower is me iets te prijzig.
Ik dacht nu eens te gaan proberen met de bandencompressor uit het lekreparatiesetje dat bij de auto zit. Heeft iemand hier ervaring mee?
Nu heb ik al wat gelezen dat sommige er een carblower , compressor of bladblazer voor gebruiken, om dat laatste water tussen de kieren weg te blazen. Nu lijkt me een compressor of bladblazer wat link ivm rommel dat er mee kan komen. En een carblower is me iets te prijzig.
Ik dacht nu eens te gaan proberen met de bandencompressor uit het lekreparatiesetje dat bij de auto zit. Heeft iemand hier ervaring mee?