Ik heb enkele rouwwagens te onderhouden die er dagelijks uit moeten en dus ook dagelijks gepoetst moeten worden.
Tot voor kort werden deze auto's gepoetst met de 1 emmer techniek , ZONDER shampoo met gebruik van een spons en drogen met een zeempje.
Ik gebruik de 2 emmer techniek, een Valma-washmitt, PB SS&S-shampoo en de CG droogdoeken. PB Trimrestorer voor de daken (dat is superspul ze lijken wel nieuw) en de handgrepen.
Omdat er ontzettend veel swirls in zitten heb ik de auto's nu als volgt behandeld:
1. wassen
2. PB Black Hole (met de hand)
3. PB Ex sealant (met de hand)
Het was te verwachten dat (ondanks dat de auto's beduidend beter uitzien; mooie glans en lekker glad) de swirls nog steeds duidelijk te zien zijn en dat deze door het glimmen van de auto's meer in het oog lijken te springen.
Ik heb echter maar enkele uren de tijd tussen de terugkeer van de auto's en hun volgende rit.
Heeft iemand goede raad voor me? Ik heb gelezen over Autoglym SRP maar weet niet of dit een goede oplossing is en of ik dit met de hand kan verwerken..
Tot voor kort werden deze auto's gepoetst met de 1 emmer techniek , ZONDER shampoo met gebruik van een spons en drogen met een zeempje.
Ik gebruik de 2 emmer techniek, een Valma-washmitt, PB SS&S-shampoo en de CG droogdoeken. PB Trimrestorer voor de daken (dat is superspul ze lijken wel nieuw) en de handgrepen.
Omdat er ontzettend veel swirls in zitten heb ik de auto's nu als volgt behandeld:
1. wassen
2. PB Black Hole (met de hand)
3. PB Ex sealant (met de hand)
Het was te verwachten dat (ondanks dat de auto's beduidend beter uitzien; mooie glans en lekker glad) de swirls nog steeds duidelijk te zien zijn en dat deze door het glimmen van de auto's meer in het oog lijken te springen.
Ik heb echter maar enkele uren de tijd tussen de terugkeer van de auto's en hun volgende rit.
Heeft iemand goede raad voor me? Ik heb gelezen over Autoglym SRP maar weet niet of dit een goede oplossing is en of ik dit met de hand kan verwerken..