• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Ibood: Nilfisk 110.3-5 voor 69,95 (+8,95 verzending)

ArcsS

Detailing chief
18 dec 2009
110
75
Ik weet niet als de mods ermee gediend zijn dat ik dit plaats (anders verwijder je het maar, en mijn oprechte excuses :D )
Vandaag staat de Nilfisk 110.3-5 in aanbieding op ibood.


Nilfisk Compacte Hogedrukreiniger met Terrasreiniger, Roterende Autowasborstel en 5 Jaar Garantie « Terug

* Merk: Nilfisk
* Type: C 110.3-5 PCA X-tra Compacte Hogedrukreiniger
* 440/310 liter water per uur
* 1400 Watt/ 6,1 A
* Maximale pompdruk: 110 bar
* Aluminium pomp
* Universeel motor
* Automatisch Start/Stop
* Roterende autowasborstel
* Click&Clean Concept
* Tornado Sproeier
* Powerspeed sproeier
* Schuimsproeier
* Mobiele uitvoering
* 5 meter hogedrukslang
* Makkelijk verplaatsbaar
* Patio Plus Compact
* Afmetingen: 240x240x660 mm
* Gewicht: 7 kilo
* Garantie: 5 jaar

Prijs: € 69,95 + €8,95 verzending
 
Ibood lijkt meestal mooier dan het is. Bij Megapool is dezelfde machine €70,- en inclusief bezorgen € 80,- dus goedkoper dan bij Ibood. ;)
 
@Tim : dat is wel de versie zonder terrasreiniger, autoborstel en 'foamgun'. Niet dat die voor de auto zo handig zijn om te gebruiken, maar ik zou hem voor mijn tuin best willen :)

Nog even goed over denken, heel duur is het niet en de machine op zich krijgt toch wel goede reacties. Thanks voor de tip!
 
Ik heb hem bij iBood besteld :)^

Wellicht dat ik op 2e paasdag een paar euro goedkoper had kunnen zijn ergens anders, maar dit is wel zo makkelijk.
Bovendien wou mijn vader er ook graag een voor zijn tuin en caravan, dus heb ik 50/50 kunnen doen met hem. Wel even regelen dat hij in mijn kelderbox komt te staan natuurlijk :D
 
Ik heb de C110.3 ongeveer anderhalve maand geleden voor €65,- (inclusief BTW) bij de Makro gekocht. Dit was echter zonder terrasreiniger en autoborstel.

Nilfisk heeft overigens 2 typen terrasreiniger: de goedkoopste stel in elk geval niet veel voor. Een borstel voor het wassen van mijn auto vertrouw ik nooit zo (maar dat is misschien niet helemaal rationeel).
 
Bij de Gamma vandaag een Karcher voor 85 pleuroo, met Gamma pas 75,65 pleuroo
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik heb de Nilfisk 110 afgelopen zatedag gehaald bij Karwei voor € 50,13 (€ 59 min 15% korting) En vandaag zou ik zelfs 25 procent kunnen krijgen.

Heb wel de versie zonder de autoborstel en patioreiniger genomen (Autoborstel gaat toch direct bij het vuilnis en je straatje reinigen? Hoe meer je spuit er reinigt hoe harder het vuil terug komt, je spuit het zand tussen de tegels uit enz enz)

Heb hem vandaag even lekker getest op de Alfa en ik moet zeggen dat het erg prettig werken was. De "foamlans" ook even getest met NXT shampoo (brol waar ik toch vanaf moest) en t viel me nog niet eens tegen. Om voor te reinigen best aardig alhoewel ik geen dikke foamlaag kon waarnemen ( had ik ook niet verwacht en word ook nergens beloofd)

Al met al een geslaagde aankoop
 
Centoquarantasette zei:
...(Autoborstel gaat toch direct bij het vuilnis ....).....

Ik was zelf ook altijd vrij sceptisch over goedkope borstels.
Laatst toch een setje aangekocht toen een bekende keten een incompleet exemplaar aanbood voor 9 euro.
Met een velgenborstel, een roterende borstel en een uitschuifbare stang. Wel met Karcher koppeling, een van de anderen ontbrak.
De roterende borstel kan worden gevuld met shampo, dan draait het midden en staat de buitenste rand stil.
Voor het grote werk (dak van de camper of caravan) is het best bruikbaar, zeker als je er niet op kunt klimmen.
Een paar krasjes op zo'n dak neem ik dan wel voor lief.

Edit; En als je er niets mee weet te doen geef je 'm weg ;)

Hans
 
Hm twijfel zwaar over het aanbod van ibood, mij trekt het foam gevalletje het meest en de patio cleaner zou mooi zijn voor de tuin:rules
 
Voor de foamer hoef je hem niet te kopen hoor, die is echt niet bijzonder.

Ik heb hem laatst ook even (uit nood, foamgun niet bij me) geprobeerd, maar ik vind het net niets.
Schuim is veel te waterig, en loopt veel te snel van de auto af.

Nothing beats the real thing!:grinning:

IMG_3080.jpg