• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Iemand al ervaring met Kenotek EAT polijstmiddelen?

Morpheus02007

Detailing guru
6 sep 2021
578
125
Welle, Oost-Vlaanderen, Belgium
Ik zie ineens overal adds met die nieuwe polijstmiddelen...maar wat is er daar mee aan de hand? Die zijn bij de duurste die ik ken. Zeker de Eat 800 Ceramic Boost....80€ voor 250ml. Ofwel moeten die super goed zijn, ofwel moeten ze dringend hun prijzen aanpassen. Hun 1 step polish kost ook 40€ voor 250ml.
 
  • Leuk
Reactions: Wax Master
Ik ben zeer benieuwd. Ik vind dat Kenotek ondergewaardeerd wordt in de detailwereld. Kenotek Anti Insect vind ik gewoon de beste die ik al gehad heb en zeker voor amper 10€/liter. Kenotek Wheel Cleaner Ultra...wederom de beste en meest efficiënte wheel cleaner/deironizer voor zijn prijs als je een bidon van 5l koopt onder de naam X-tra 4200 voor rond de 50€. Showroom Shine hoeft ook geen introductie meer en onlangs door een tip hier de Kenotek Snow Foam leren kennen en die is weer buitengewoon goed. Daarom ben ik wel benieuwd wat er aan de hand is met die EAT polijstmiddelen...want die zijn ineens toch wel heel duur voor van Kenotek te komen.

Ik wacht in spanning af naar je test.
 
  • Leuk
Reactions: Wax Master