• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Ik kan niet achterblijven toch...

M.Willems

Detailing addict
24 jul 2012
130
65
Heerlen
Goedemiddag mede-forummers,

Het staat me wel zo netjes om me ook maar eens voor te stellen aangezien ik ook al diverse vragen heb gesteld en topics heb aangemaakt.


Ik ben Maikel, 26 jaar ben glazenwasser van beroep en na wat research hier op het Carclean terecht gekomen.
Ik ben een aardige autofanaat, en heb er dus ook plezier in deze te poetsen/detailen.
Zelf ben ik gestart met een zwarte opel corsa uit '98 waar het nodige aan gebeurd was kwa spoilerwerk etc.. je kent het wel.. :)
Helaas is dit beestje overleden nadat hij in aanraking kwam met een paal. Ik ben toen op zoek gegaan naar een waardige vervanger, en dat is mijn huidige auto geworden.
Een zwarte fiat grande punto uit '07. Dit beestje heeft uiteraard ook voldoende liefde nodig, vandaar dat ik via carclean al de nodige materialen besteld heb om deze te onderhouden.

Foto's van beide auto's zullen vast nog volgen ;)

Groeten,

Maikel
 
Welkom!

@sjoertum, heb wel eens gehoord om een druppeltje dreft in je emmer water te doen en daar je ramen mee schoonmaken. Zou denken zit wat in aangezien je drinkglazen ook altijd mooi streeploos zijn.
 
@ Sj0ertum

Net zoals bij het detailen van je auto...

Goed materiaal.. ;)

Zodra je een goede wisser hebt, zal het werk een stuk eenvoudiger zijn.
Ramen worden overigens gewoon gewassen met afwasmiddel. Ik geef zelf de voorkeur aan dreft aangezien dit minder stroef is dan bijv. een dubro..
Maar ook dit is netzoals bij het detailen een persoonlijke keuze.. :grinning:
 
Het oude beestje:

PIC_0062.jpg

PIC_0065.jpg


M'n huidige zal hopelijk zaterdag avond te zien zijn in het show off topic..
Gisteren en eergisteren het interieur onder handen genomen.. Was de planning om vandaag de buitenzijde te doen, echter is het weer eens hondenweer in Nederland. Aangezien ik hem buiten zal moeten wassen, schuiven we het dus een dagje op.. :)
 
Welkom Maikel! Veel plezier hier tussen al detailverslaafden:cool: