• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Interesse in Autogeek Cooling Bag?

Tim

Master of Bling
Medewerker
2 mrt 2008
10.698
200
Berkel en Rodenrijs
Wie zou er interesse hebben in een koeltas van Autogeek?

autogeek_2090_134175134.gif
ag-cooler2.jpg


Carry your lunch and your detailing supplies in one bag!

The Autogeek Cooler Tote is a multi-purpose insulated bag for food, cold drinks or detailing supplies! If you're going to a concours event, you can bring a lunch plus a few of your favorite detailing products to spruce up your vehicle. Exterior pockets and an insulated, water resistant interior compartment provide organized storage for everything from cold drinks to microfiber applicators.

The Autogeek Cooler Tote is 10 x 8 x 10 inches with a zippered lid. Hook and loop fasteners on the bottom and back of the bag keep it from rolling around in the trunk. Carry the bag with the built-in handles or shoulder strap. The bag has five exterior mesh pockets and the large interior pocket with water-resistant lining. Two removable dividers have additional mesh pockets - four total - to keep bottles upright.

Use the Autogeek Cooler Tote as a cooler for food and beverages or as a detail bag. The choice is yours!

Water-resistant lining
Removable interior dividers with pockets
Hook and loop fasteners on bottom
Five exterior mesh pockets

Prijs zal dan € 26,99 worden.
 
Graag, blijven m'n broodjes en flesjes drinken lekker koel, tevens misschien handig voor de potjes wax die kunnen "wegsmelten" :cool:


1. B.K.
2. McShine
3. Dibbuz
4. nicknameless
5. Paulus
6. Havanna
 
1. B.K.
2. McShine
3. Dibbuz
4. nicknameless
5. Paulus
6. Havanna
7. Sanne
8. Bartr123
9. Peter Jansen
10. Erikvr

Tja... je bent geek, of je bent het niet :-"
 
Bij nader inzien, toch maar niet. Ik gebruik de gewone Autogeek detailbag niet eens, dus waarom wel deze... :no

1. B.K.
2. McShine
3. Dibbuz
4.
5. Paulus
6. Havanna
7. Sanne
8. Bartr123
9. Peter Jansen
10. Erikvr


Plek 4 dus weer vrij ;)
 
Je zou ermee in de dùine kunnen gaan zitten ;) Nee hoor, geen probleem! Ze komen toch op voorraad, maar het gaat er meer om dat ik weet hoeveel ik er nu moet laten overkomen.
 
Het lijkt me een handige aanvulling van m'n collectie. Dus ik ben geïnteresseerd. ,^^
1. B.K.
2. McShine
3. Dibbuz
4. AvdH
5. Paulus
6. Havanna
7. Sanne
8. Bartr123
9. Peter Jansen
10. Erikvr
 
Is ie een beetje ruim ? Ik zou hem wel gebruiken voor cooltas aangezien voedingsschema(veel eten) maar ook voor detail spullen.

Dus als ie beetje ruimte heb,misschien is het dan nog wel een leuke aanvulling:ja