• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Interesse in een wollen body duster (Wool Duster)?

Tim

Master of Bling
Medewerker
2 mrt 2008
10.695
200
Berkel en Rodenrijs
Wij kunnen deze duster krijgen (maar dan zonder merkje erop).

Zouden mensen hier interesse in hebben? Zo ja meld je dan aan en dan bestellen we hem voor je.

Hij gaat bij ons € 32,50 kosten (normaal € 58,-). En het is waarschijnlijk een eenmalige aankoop.

zymol-wool-duster_6_1.jpg


http://www.zymol.com/zymolwoolduster1pk.aspx


Interesse?

1) ...
 
Hey, een Wookie-on-a-stick.
Ik las op DW ook al iets hierover. Schijnt goed te werken als je aan het polijsten bent geweest met een compound die nogal stoft.
 
Hoe groot is zon ding ongeveer? Kun je daar ook je tv/monitor mee schoon maken ontdoen van stof?
 
Nu zijn we nog niet met zoveel, maar is er een eventuele datum waarop dit bij jullie is ?
 
Dennis Blomaard zei:
Is ook goed voor in het huishouden te gebruiken?
Want om zo'n ding alleen voor polijstmiddel te gebruiken?

Ben benieuwd :cool:

Dat ding trekt stof aan, dus het is een ontstoffer, die kan je dus ook in huis gebruiken. :ja
 
Soepergrover zei:
Hey, een Wookie-on-a-stick.
Ik las op DW ook al iets hierover. Schijnt goed te werken als je aan het polijsten bent geweest met een compound die nogal stoft.

Hmm dus dat is ook een idee ervoor dus.

Kom op jongens is er niet meer animo?
 
Misschien wil ik er ook wel ééntje, als ik hem niet gebruik geef ik hem wel aan men moeder om mee in het huis stof te vegen.
Kga er nog eens over nadenken.
 
1) B.K.
2) aron147
3) lexusfreak 2x
4) Surfingwizzkid
5) paulb
6) Sanne

Jee, ben echt verslaafd.... :schaam
 
Hier komt hij trouwens ook in huis, zeker voor Diventa Bella willen we er wel een paar, al is het om ze op te hangen, ze zien er zo kek uit. ;)
 
tinus zei:
Sorry, ik pak de kat vd buren wel.... :-b

Je mag de kat van ons wel ff 'lenen'...

De directie is niet aansprakelijk voor enig lichamelijk letsel of andere materiele schade...

Enkele kroegleden kunen dit beamen :ja

:D

Mag ik je voorstellen aan Gabber, ook wel liefkozend Wookie genoemd door enkele kroegleden, 6 kilo chagerijnig ellende...

[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]


Ik wens je veel succes, of zal ik je sterkte wensen? :-b

Excusie voor het off topic