• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Interesse in een wollen body duster (Wool Duster)?

Ze zijn binnen:

https://www.Carclean.com/product/Carclean.com/Wool_Duster_DJSNWOAS_101722

De lijst:

1) B.K.
2) aron147
3) lexusfreak 2x
4) Surfingwizzkid
5) paulb
6) Sanne
7) Carclean.com 4x
8) limbo987
9) erikvr

Prijs is € 33,99 en met code WD4 kan je er 1 aanschaffen voor € 29,99.

Actie is geldig tot 7 maart. Lexusfreak wilde er twee en die heeft recht op twee keer de korting (PM even).
 
Perfecto, straks maar eens even kijken welke artikelen van de verlanglijst naar de boodschappenkar mogen promoveren en bestellen die hap :-"
 
Dat codegebeuren werkt bij mij niet, althans, zie niks van de prijs afvliegen. Doe ik iets verkeerd, heb die code als couponcode ingevoerd?
 
hier doet hij het prima!

hij is besteld, dankje tim:)^

en.... natuurlijk kan dan de yeti mitt niet ontbreken..
 
Werkte vanmiddag wel, zojuist al bevestiging gekregen dat het spullie al verstuurd is. Heel netjes en snel!
 
Hm, 2 dagen te laat voor gebruik van de kortingscode:(

Al vaker bekeken in de shop maar ik denk steeds van "is het wat".
Maar nu zijn onze konijnen die in huis rondlopen in de rui en denk ik "zou wel wat zijn".

Heeft iemand die hem reeds in zijn collectie heeft zitten gebruikerservaringen betreffende de "wookie on a stick". Wat "magnetisch" effect betreft ten aanzien van stof en haartjes ed.
 
@ michelv, ik heb m niet in mijn collectie, maar een medeforummer had m meegenomen en mij overtuigd.

Het stof veeg je in een slag weg met de wookie on a stick. Echt een superding, even uitwrijven aan het handvat en weg is het stof uit de haren.

Als je dat ding hebt gebruikt moet je er niet aan denken om met doeken het stof weg te vegen.