• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

intérieur Ferrari 360 Spider

luc

Detailing addict
6 mei 2010
492
62
50
vandaag het interieur mogen aanpakken van een 360 Spider.
Heb de wagen eerst eens grondig gestofzuigd met de vac & blow, blijft een geweldige stofzuiger.
Dan met een vochtige doek over het lederen interieur gegaan om nadien te reinigen met gliptone leder reiniger.
Vervolgens het tapijt gereinigd met de extractor, de ruiten met fast glass van auto glym, het weinge plastic dat aanwezig was gedaan met vinyl & rubber care van auto glym om dan het leder af te werken met gliptone leder voeder
over deze wagen gaat het
cimg2770z.jpg

cimg2750.jpg

cimg2752j.jpg

de koffer
cimg2758.jpg

done
cimg2759.jpg

[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]
cimg2761v.jpg

cimg2764e.jpg


Grtzzz
 
Prachtig werk! Wat een droomwagen is het toch! Ik hoop toch ook ooit eens een Ferrari te kunnen behandelen als ik wat meer ervaring heb :p
 
nee jammer genoeg geen ritje gemaakt daar het aan het stortregenen was toen de eigenaar de wagen kwam afhalen, maar binnenkort komt ie terug om de buitenkant onder handen te nemen, als het weer dan wat beter is heeft ie belooft dat we een ritje gaan maken, misschien mag ik dan wel zelf achter het stuur kruipen:)
 
Mooie auto maar die poederblusser :-& er zijn hele mooie RVS met AFFF schuim te krijgen
Zien er beter uit en laten tenminste nog iets van je auto over
 
Netjes hoor. Dit is een Ferrari die echt gebruikt wordt zo te zien.
 
Prachtig werk geleverd Luc :cool: En een brandblusser is nodig bij Ferrari, die zijn licht ontvlambaar :)_[]
 
is een wagen die niet zo veel wordt gebruikt omdat de eigenaar nogal een druk bezet persoon is door zijn job dit is dan ook de reden dat ie 'm niet wekelijks kan kuisen, en dan zijn mensen als ons zeer handig:-b , heb ik hem dan maar in 1 keertje grondig schoongemaakt binnenin.
Binnen enkele weken is ie terug om hem eens te wassen, kleien en waxen

@Paulus: :D
 
Paulus de Boskabouter zei:
Prachtig werk geleverd Luc :cool: En een brandblusser is nodig bij Ferrari, die zijn licht ontvlambaar :)_[]

Lambo's ook ;)

Mooi hoor. Toch mis ik iets van vloermatten. Lijkt net of mist hier iets. Het zwarte rubber bij de voeten was zo vies dat je nu nog steeds wat vuil ziet.
 
ja klopt, heb het rubber niet gekregen zoals ik wou maar als ie binnen enkele weken terug komt ga ik me hier even mee bezig houden
 
Ha! Zit ik de foto's te bekijken....denk ik "nou er zit in de na foto's best nog wel veel stoffigs op de bekleding"....kijk ik nog eens goed, blijken het daadwerkelijk stofdeeltjes op mijn beeldscherm te zijn! Ik moet echt tegenwoordig mijn leesbril op doen....

Na reinigen van mijn stoffige beeldscherm komt de schone waarheid boven water. Het resultaat is verstillend. Wat heeft die bak een super mooi ingetogen interieur. Klasse werk Luc.
 
Mooi werk geleverd Luc , super resultaat . :)^
ik zie dat je dezelfde extractor hebt hebt als mij , kost aardig wat geld
maar ik wil hem niet meer missen .
ben er zeer tevreden over , vooral de slang van 4 m :cool:
grtz johan
 
ja die extractor is echt wel zijn geld waard, ah gij zijt van Hasselt, das ongeveer een 20min van hier
 
luc zei:
ja klopt, heb het rubber niet gekregen zoals ik wou maar als ie binnen enkele weken terug komt ga ik me hier even mee bezig houden

Beetje verdunde APC en detailbrushes brengen hier uitkomst.
Daarna de Extractor er overheen en dan zal het er weer prima uit zien.