• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

IROA-1 stelt zich voor

IROA-1

Detailing addict
12 mrt 2011
49
52
Ik zal me ook even voorstellen ...

Ik ben Kees, getrouwd, 2 dochters en twee auto's. De familieauto is een Mitsubishi Space Wagon, de zakelijke auto was een VW Passat en wordt per week 12 van dit jaar een nieuwe Seat Ibiza ST 1.2 Ecomotief.

Via het Seat Online forum bekend geraakt met CC en op dit forum al veel informatie opgedaan. Tot dusver niet echt serieus de wagens onderhouden, regelmatig gebruik gemaakt van de krasstraat :|~* , maar ook af en toe lief voor ze geweest met een Meguiars beurtje.

Vanuit mijn werk ben ik ook wagenparkbeheerder. De leasemaatschappijen worden steeds kritischer (lees zeikerig) over de staat van de ingeleverde auto's en doen van alles om nog maar wat extra kosten in rekening te brengen. We doen zaken met meerdere maatschappijen en we zien dat bij allen terug. Omdat ik mijn nieuwe coche netjes wil houden, de auto van moeders ook naar een hoger plan wil trekken en waar nodig de in te leveren bedrijfsautos netjes wil maken heb ik me alvast ingeschreven voor de SO Clinic op 28 mei a.s. De DAP900 staat op de wensenlijst evenals wat extra materiaal van PB. Ik kijk er al naar uit ...