• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Jouw favoriete wax voor de ultieme diepe glans is?

-Vanquish- zei:
Ik heb per ongeluk op de Fuzion gestemd :schaam
Ik wou niet stemmen omdat ik uit het lijstje enkel de Natty's gebruik, maar ik wist niet dat ik door te klikken mijn stem zou uitbrengen en heb dus per ongeluk geklikt...
Dat verklaart toch al 1 van de 10 stemmen :D

Precies hetzelfde overigens hier! :)
 
Collinite Marque D'elegance is mijn favoriet.

Ik heb deze op meerdere kleuren lak gebruikt en deze wax maakt van alle kleuren een waar feest. Opbrengen en uitpoetsen moet je gecontroleerd doen, kan een lastige wax zijn. Blijft lang en goed zitten.

Natty's Blue is ook een prachtig product, maar ik heb gemerkt dat deze wax niet op elke lakkleur een diepe glans achterlaat. Opbrengen en uitpoetsen is erg gemakkelijk.

Kort geleden Pete's 53 in handen gekregen en 1 stuk van de auto geprobeerd. WOW ............. Die ga ik snel aanschaffen dus.

Leonneke
 
Ben zelf begonnen met mothers carnauba wax, en nattys paste wax, maar tot nu toe de absolute topper: Pinnacle's signature series II (klik)