• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

[Karcher] koppeling foamlans lekt

Status
Niet open voor verdere reacties.

dannydehert

Detailing chief
24 jul 2009
1.087
95
Temse (België)
Eergisteren voor het eerst gefoamd en dat was zeer plezant, maar ook tamelijk nat :s
De koppeling waar de foamlans inklikt lekt waardoor er verschillende waterstraaltjes alle kanten opschieten; niet echt te doen om het zaakje deftig af te regelen + drukverlies natuurlijk
Ik heb me maar beholpen met de dunne schuim die ik kreeg...

Ik merk dat de Variopower en de vuilfreeslans veel stroever in de koppeling passen en mooi waterdicht zijn, maar de foamgun dus niet.
Is dit probleem al eens eerder bij iemand voorgekomen of is er een snelle oplossing?
de HD-reiniger is een Karcher 3.91, nieuw uit de doos en werkt perfect
 
Hoi Danny,

Ik heb precies hetzelfde probleem gehad als jij omschrijft, er miste een rubbertje in de koppeling. Gewoon even contact opnemen met Carclean en zeker weten dat het wordt opgelost ;)
 
EDIT : dat zal wel de juiste oplossing zijn ^^ :)^

Bij mij ging de foamlans eerst stroever, daarna ging het beter. Lag aan de veer in het pistool denk ik. Wat WD40 gaf de oplossing maar goed.

Kan het ook aan de connector liggen denk je (omschrijving is ietwat vaag), je zou deze namelijk kunnen losschroeven en wat nieuwe telfon tape rond draaien. En terug stevig (maar voorzichtig) vast zetten.
 
@B.K: Aan de teflon ligt het niet, dat dicht mooi af. Het is echt op de plaats waar de foamgun in het pistool past.
@Ron: Bedankt voor het snelle antwoord, ik denk dat ik maar eens ga navragen dan :)^
 
foamlans%20connector.jpg
Zoals je ziet geen rubberen ringetje binnenin (moeilijk te fotograferen...)
Het probleem is duidelijk en het wordt volop opgelost door het carclean-team, topservice :)^
 
Hoi,

Heb zelf ook een probleem gehad met foamlans uit de group buy...werd eveneens op voorbeeldige wijze opgelost door cc, dus ik vermoed dat jij ook wel uit de nood geholpen wordt.

Grtz
 
@Hans, stuur even een mailtje naar informatie@Carclean.com en probeer te achterhalen of er een rubberen ringetje in de connector zit.
Als je met een dun hulpmiddel (briefopener/schroevendraaier) een bobbeltje voelt zit er een rubbertje in, voel je een gootje dan mis je iets;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.