• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Kawouter stelt zich voor (nieuwe foto's RatStyle Punto)

Nette wagen hoor ! Zal de komende tijd mn ogen open houden of ik deze gele wagen voorbij zie komen ;)

Mooie collectie heb je alvast gekocht, alhoewel ik erg benieuwd ben hoelang je nog bij (de dure) Mequiars blijft voor je gaat overstappen op PB's of Dodo ;)
Aan je spullen te zien mis ik trouwens nog wel een aantal basis dingen zoals clay en een washmitt ?
Mocht je het eens machinaal of andere producten willen proberen dan zie ik wel een PB tegemoet.

Gr. Arjan
 
Klei ligt er bij. Gebruik ik samen met de Quick Detailer. Wat een Washmitt is weet ik niet......

Edit: ik zie het al een was handschoen.

Ik heb zo'n soort was handschoen:

[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]

Is die niet goed?
 
Zijn prima, zeker voor het geld.
Wel tijdens het wassen (met 2 emmers) goed blijven schoonspoelen.

Ik heb er zelf ook een paar, houd wel die voor je wielen en je lak gescheiden (ander kleurtje oid).
Sommige mensen gebruiken ook nog een aparte mitt voor de onderkant van de deuren enzo (de vuilere delen).
 
Eelco zei:
Zijn prima, zeker voor het geld.
Wel tijdens het wassen (met 2 emmers) goed blijven schoonspoelen.

Ik heb er zelf ook een paar, houd wel die voor je wielen en je lak gescheiden (ander kleurtje oid).
Sommige mensen gebruiken ook nog een aparte mitt voor de onderkant van de deuren enzo (de vuilere delen).

Ik gebruikte tot nu toe deze voor alles. En alles met 1 emmer. Had tot vorige week nog nooit van het 2 emmer systeem gehoord.:-b

Langzaam aan wil ik wat goede producten en attributen gaan bestellen.
 
Sooooow daar zijn we were eens.

Auto ziet er nu heeeel anders uit. Niet meer te herkennen bijna. En een gelukje, sommige delen hoef ik niet meer te poetsen;) ;)

[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]
[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]
[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]

En ze is ook best wel laag......

dsc0979f.jpg



het zal niet iedereen zijn smaak zijn (en op een detail forum al helemaal niet denk ik haha) maar het is wel helemaal mijn ding:party: :party:

Groetjes Wouter
 
Ga jouw ding maar lekker anders doen dan, dit doet pijn aan mijn ogen....:D


Wat een zonde....:-&
 
Vind t best geinig. Ik zou het met m'n eigen auto ook nog wel doen als deze qua lakwerk niet meer mooi (te krijgen) zou zijn.....

gr. Justin

p.s. Het is maar wat je zelf mooi vind toch? Jouw auto, jouw keuzes ;) :)^
 
Vind het ook een beetje zonde, maar zoals hierboven reeds geschreven: ieder zijn ding. Veel plezier met de getransformeerde.
 
Ieder zijn/haar ding, maar zit er nog een bepaalde achterliggende gedachte achter?
Iets van stereotype gebeuren of bepaalde flow / trend of zo ?
In zijn algemeenheid ben ik eerlijk: echt 3x niks, maar ..... vind wel dat goed en netjes gedaan is; taxibordje en trektouw ( kom ff niet op de naam ) en de terugkerende kleuren maken het wel weer mooi als geheel
Wat dat betreft kan ik wel de waardering voor opbrengen !
 
Rat-look ofzo noemen ze dit toch? Ik kan het in ieder geval wel waarderen. Veel aandacht voor de details in ieder geval.
 
Ik vind het wel lachen zoiets:D

Kwam laatst ook nog zoiets tegen
20130629_121024_zps881b3f9e.jpg


Zaten wel 22" velgen onder8-())
 
Ik zal het kort uitleggen.

Het is inderdaad Rat Look of Rat Style.

Ik vind dit al jaren heel erg gaaf. Maar heb altijd gedaan wat andere erg mooi vinden. Sinds kort ben ik daarvan af gestapt en ben ik gaan doen wat ik zelf mooi vind.

In eerste instantie had ik alleen een deel van de motorkap kaal gemaakt omdat deze flink aan het roesten was. het was dus of overspuiten of dit. Toen heb ik voor dit gekozen gewoon om te proberen.

Toen vond ik het zo gaaf dat ik ook de 2 zijpanelen voor in dezelfde stijl heb gemaakt. Toen een blauwe abarth achterbumper er op en ook op de kofferklep de boel kaal gemaakt en dat roest nu ook.

Daarna het dak geverfd met schoolbordkrijt. En binnenkort komt er nog iets speciaals met de uitlaat op.

Het verlaagde was al zo, alleen heb ik alle 4 de wielen een andere kleur gegeven met Plastidip. Ook de binnenkant van de koplampen heb ik met dezelfde kleuren plastidip gedaan.

Hij is uiteraard nog lang niet af want er komen steeds weer nieuwe ideeen bij me op. Ook voor de binnenkant. Dus ik maak hem nu echt naar mijn eigen smaak.

En ik moet zeggen, aandacht trekt het wel hahahaha.

Groetjes Wouter
 
Zeer geslaagde RatStyle Punto!
Heb je ook een foto van de achterkant? Ben wel benieuwd nu.
 
Vind het persoonlijk ook wel wat hebben. het contrast is erg mooi en dat spreekt mij wel aan. Op bijvoorbeeld een groene of zwarte auto zou het dan niet staan. Deze gele is mooi zo.