• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Kick-off 2010, Porsche GT3

Ik kijk er altijd naar uit als jij een show off plaatst !
Altijd een verhaaltje erbij en mooie foto`s !
:)^
 
Thnx :cool:

Het blijft altijd leuk om te doen. Op de dag van een klus probeer ik zoveel mogelijk dingen te onthouden, dingen die ik hoor, om me heen zie, of dingen die gebeuren. Bij thuiskomst is het dan meestal gauw een hapje eten en met een bak pleur of flesje geelvocht sluit ik me op in m'n kantoortje alwaar ik begin aan een verslag. Dat wordt dan vaak samenvattend gemaakt met het daadwerkelijke fotowerk, voor de rest is het de foto's uploaden en klaar.

Een nieuwe Show Off is inmiddels weer in de maak. Hij zal op z'n vroegst zaterdagmiddag pas klaar zijn omdat de bijbehorende klus is verdeeld over meerdere auto, maar wel uit dezelfde categorie van dezelfde klant. Naja je ziet 't vanzelf wel ;)
 
Daadwerkelijk gewerkte uren een stuk of 6 a 7. Aanwezige uren door de 10? (Als je eenmaal met een autofreak in gesprek raakt gaat detijd snel hè :grinning: )
 
Aardig rap ook nog. Ik ben beginnend detailer en ik haal dat nooit in zeg 7 uur tijd. :)^

heb een zwarte auto, best lastig om alle swirls er goed uit te krijgen.