• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Kleur remklauw

Welke kleur remklauw zou jij kiezen?

  • Rood

    Stemmen: 7 30,4%
  • Oranje

    Stemmen: 0 0,0%
  • Geel

    Stemmen: 1 4,3%
  • Lichtblauw

    Stemmen: 0 0,0%
  • Wit

    Stemmen: 2 8,7%
  • Koper

    Stemmen: 10 43,5%
  • Groen

    Stemmen: 0 0,0%
  • Blauw

    Stemmen: 5 21,7%
  • Lichtgroen

    Stemmen: 0 0,0%
  • Groen

    Stemmen: 0 0,0%

  • Totaal aantal stemmers
    23
  • Poll closed .

Fireworkfanatic

Detailing guru
24 aug 2020
326
135
Beste forumleden,

Graag zou ik jullie mening willen! Wat voor kleur remklauw zouden jullie kiezen bij onderstaande auto?

Ben benieuwd!

20231118_222134.jpg
 
Ik heb altijd de neiging om die kleur dan in meer zaken terug te laten komen, hier een voorbeeld van een auto die ik jaren terug op een meeting heb gefotografeerd:
SAM_2002.jpg
 
  • Leuk
Reactions: Smotske en AndyVR
Koper lijkt mij ook fantastisch. Wat ga je verder nog doen? Andere velgen, verlagen, diffusor, ramen tinten oid? Hele plaatje moet dan namelijk kloppen. Ga je voor race style of voor iets met meer klasse. Daar zou mijn keuze van afhangen.
 
Ga je nog andere velgen eronder zetten met een bepaalde kleur? Daar zou het grotendeels van af moeten hangen denk ik.
 
Ga je nog andere velgen eronder zetten met een bepaalde kleur? Daar zou het grotendeels van af moeten hangen denk ik.
Ik zit eraan te denken om uiteindelijk zwarte velgen eronder te zetten, maar geen idee nog welke! Ik had audi rotor onder mn audi en die vormen vond ik erg mooi
 
Niet of zwart. Om gekleurde remklauwen goed uit te laten komen moeten er in mijn optiek meer accenten terugkomen. Zelfs bij de meeste sportauto's vind ik het er niet persé mooi uitzien als het nergens bij matched. Misschien geen sportauto, maar de Panamera hybride is daar een mooi voorbeeld van met de groene remklauwen. Geen porrem.
 
Ik zit met hetzelfde dilemma, stiekem heb ik een zwak voor rode remklauwen, echter moet de auto het kunnen hebben.
Zelfs bij mijn fiesta met een grote hoeveelheid rode accenten twijfel ik nog tussen zwart of rood…