• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Klonters in APC

Schaevertje

Detailing rookie
12 mrt 2011
14
0
Hallo,
ik heb hier een grote en een kleine bus APC staan van Poorboys. Zeer tevreden over dit spul, maar het vreemde is dat in beide bussen klonters zitten. Het lijkt wel stukjes ijs, en door te schudden met de bussen gaat het helaas niet weg :| .
Iemand die dit probleem nog heeft/had?

Alvast bedankt.
 
Hier idem. Heeft hele winter in huis gestaan (gallon verpakking). Lijkt alsof er een klont ijs onderin zit, maar dat bij plus 20 graden (in huis).8-())
 
Dit heb ik ook. Heb reeds contact gehad met CC en mij is verteld dat het geen kwaad kan en de werking niet beïnvloed. Mogelijk had het te maken met temperatuurverschillen. Dit zal dan echter bij transport gebeurt moeten zijn want hier staat hij al vanaf begin af aan binnen bij 19graden. Het zijn inderdaad mooie kristalvormen.