• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Koplampen polijsten en herstellen met verdamper en bijhorende product.

Is het een goede methode? In de methode op de koplampen te beschermen met Gyeon Trim vind ik ook niet goed. Is niet "permanent" genoeg als je dat ieder jaar moet herhalen. Ik heb dit meegenomen uit de grabbelbak uit de Lidl. Is ook voor kunststof....Of toch maar niet gebruiken op polycarbonaat?
IMG_20230820_202547.jpg
 
Volgens mij zou het moeten werken. Goed voorbereiden, goed ontvetten en alles goed afplakken om spuitnevel te voorkomen.
En met een vaste hand spuiten.
Eventuele sinaasappel kun je dan weer afschuren en polijsten.
Dat Cancoat is zo gek nog niet ;)
 
Ik snap gewoon niet hoe dit er zo mooi kan uitzien. De acetondamp maakt de koplamp mooi terwijl die volledig geschuurd is. Dan wordt het polycarbonaat een beetje gesmolten of hoe werkt dat juist?

Allesinds als jullie zeggen dat dit zeer slecht is geloof ik jullie.
 
Hm, dit doet me een beetje denken aan het proces wat veel gebruit word om 3d-prints mooi te maken (kunstof+aceton) erg makkelijk om te verpesten en absoluut niet gezond
hieronder voorbeeldje van youtube, 3d prints zijn wat geribbled van de lagen die "op elkaar gelegd worden" dat kan je misschien wel zien als hele erge krassen van bijvoorbeeld schuren