• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

[Koplampen] Toyota Yaris '99

beter resultaat had je niet kunnen krijgen! goed hoor :cool:


bij deze ook het compliment, dat jullie de minder bekende producten uittesten! echt heel goed :)^
hierdoor verschillen jullie met de andere dealers:)^
 
Mooi werk!
Kan ik ook even langskomen met mijn Yaris koplampen?
Die zijn er gelukkig nog niet zo aan toe als deze, maar hebben wel wat kleine krasjes.
 
Bert zei:
Bedankt hoor, maar alle eer komt Tim, Dennis en Johan toe, ik ben de man van de foto's :D


Oké dan,
Bert --> mooie foto's ook die zijn superverzorgd, Statief ?

Tim, Dennis & Johan, Heel mooi vakwerk weer eens geleverd... (waar is die slijm/kwijl emoticon nou toch ?)
 
Tim zei:
De UV werende laag was compleet afgebroken / versleten. Daarom waren de lampen ook dof, mat en gelig. Van een aanwezige beschermlaag is dus geen sprake meer. De Wolfgang sealant sluit het kunststof af en geeft nieuwe UV bescherming, maar deze bescherming is minder duurzaam dan een fabriekscoating.

Het oppervlak wordt niet gevoeliger voor steenslag. :no

OK, gevoeliger voor steenslag verwachte ik al niet, maar hoe zit het met de gevoeligheid voor opnieuw verkleuren? Is een een koplamp na een wetsand behandeling gevoeliger voor verkleuren, ondanks de Wolfgang? Een doffe en totaal verweerde koplamp zal ik zonder twijfel behandelen. De koplamp heeft dan toch al geen helderheid meer en zal in alle gevallen beter worden van schuren en polijsten. Dat er daarna een periodieke UV-beschermer gebruikt moet gaan worden, dat is dan maar zo. Maar hoe zit dat met NIET verweerde koplampen waarvan de beschermlaag vanaf de fabriek nog in wel stand is, maar wel beschadigd zijn door steenslag putjes. Ga je de fabrieks bescherming hiervoor opofferen?