• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Korting voor de gehele maand oktober met de neerslagactie van Carclean.com

Zeker niet op de Festool dat is een speciaal artikel op bestelling leverbaar. Daar verdienen we niets op en is een service-artikel zoals we dat noemen.
 
Dat is gewoon een Monello Ibrido Limitate (aluminium pot) voor 122 euro 8-())
 
He sjit, nu moet ik alweer wat bestellen.... heb al een keer 15% en 12% gepakt deze maand.... maar 30% :party: ....kan ik niet aan mij voorbij laten gaan (gelukkig het weekend loon gekregen :-" )
 
Het lastige is om nu te kijken wat je nog meer hebben wilt, zonder dat je echt alleen maar koopt "om te kopen"....
maar dat is een luxe-probleem, zullen we maar zeggen!
 
Ik hoop dat de jongens van CC er nog wat aan verdienen! Bij mij staat er ook weer een bestelling klaar hoor !

edit; bestelling gedaan, De Sint is vroeg van't jaar !rofl
 
Helemaal super, ga eindelijk aan de dap! Hoop dat ik de juiste pads erbij heb..
Verder nog wat gebruikelijk spul besteld.

Is er ook een anti-virus product!?:roll

Nu maar hopen op mooi weer van het weekend..


Gr JW
 
Was aan het overwegen om een DAP te bestellen, dus dacht met die 30% laten we gelijk maar de daad bij het woord voegen.
Maar quablijkelijk wordt de DAP900 V2 Raffini Kompressor Starterskit - Lite Edition als voordeelbundel beschouwd terwijl er geen aanbiedingsprijs bij staat?

Of zie ik het verkeerd.
 
Ik zal em nog een keer posten...
Tim;299107 zei:
Vanaf vandaag gaat onze neerslagactie van start! Met de actiecode LetItRain geven we aan de hand van de gevallen neerslag van de vorige dag korting op je order.

Let bij de actiecode (LetItRain) op het hoofdlettergebruik. De actiecode kan onderop in het winkelmandje worden ingevuld en toegevoegd. de korting wordt dan direct verwerkt.

De neerslag van de vorige dag zal vanaf 13.00u als korting gelden en dan 24 uur lang, we gebruiken Berkel en Rodenrijs als meetpunt. De korting is niet geldig icm lopende aanbiedingen, voordeelbundels of andere codes. De maximale korting kan 30% bedragen. Dealers en wederverkopers zijn uitgesloten van deelname. De neerslagactie geldt voor de gehele maand oktober.

:roll
 
@ yorick,

je kan ook de gewone Cquartz nemen. Enig verschil is dat de UK versie geschikt is om aan te brengen in een koude(re) omgeving(en) en er zit iets meer (60%...) silica in de UK versie.

Maar er staat niet op de website van de leverancier of die 60% meer silica bevat t.o.v. de gewone Cquartz of een andere conventionele coating....
 
Ik geloof dat Tim wel eens gepost had dat de gewone Cquartz een betere sheeting had tov de UK, deze had weer een betere beading. Sheeting is toch hetgene wat je het liefst wil hebben. Qua duurzaamheid zouden ze gelijk moeten zijn.