• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Kortingscodes gebruiken

bettengo

Detailing trainee
26 feb 2013
27
45
Hoi,

ik merkte gisteravond bij het plaatsen van mijn bestelling op dat het niet mogelijk is om 2 kortingscodes te combineren bij een aankoop.
Ik probeerde dit namelijk met de kortingscode voor de Non Ferro en de kortingscode voor het natte weer van eergisteren, maar deze werden niet beide aanvaard.

Is dit normaal? Ik bedoel, ik zag nergens dat deze codes niet cumuleerbaar zijn...

Nu komt het mij echt niet op die enkele euro's hoor, maar ik vroeg het me gewoon af.

De reden waarom ik deze vraag hier stel en niet via mail, is omdat ik hiermee helemaal niet de verongelijkte klant wil spelen of me benadeeld voel of iets dergelijks,
maar deze informatie kan ook voor andere klanten van Carclean.com handig zijn, lijkt me.

Alvast bedankt.
 
Oh ok, bij die van de non ferro, in de nieuwsflits, had ik het niet gezien, vandaar mijn vraag.
Bedankt voor de snelle reactie, Tim :) wederom: wat een service van Carclean.com