• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Krassen op dashboard klep?

rallimart

Detailing addict
6 aug 2012
455
50
57
Een collega heeft een Mazda 3 gekocht.
Maar er zitten krassen op zijn dashboard klepje, zijn deze met een middel te camoufleren?
Ook op de driehoekjes waar zijn buitenspiegels op zitten,dit is onbespoten plastic en is net of er met een grove schuurspons over heen is gegaan.
Deze misschien met wetsanden?
 
Ik zou op zoek gaan naar andere stukjes plastic. Dit kan je niet meer verbergen/wetsanden/camoufleren.
 
Zonder foto's moeilijk inschatten hoe ernstig de krassen zijn. Ongezien zou ik zeggen begin met PB Trimrestorer, Black Wow of iets dergelijks en kijk dan eens hoe hinderlijk/zichtbaar de krassen dan nog zijn.
 
Plastic wetsanden? Nooit gedaan, maar het lijkt me geen succes (op koplampen na dan). Er zijn bedrijven die schade in een interieur netjes kunnen hertstellen. Zelf kom je volgens mij niet verder dan maskeren met bv Natural Look van Poorboys World of Spritz van Autofinesse.

Een foto zou mij helpen een beter antwoord te geven.
 
Aanstaande zaterdag krijgt hij deze auto,zal ik eens foto,s plaatsen.
Het dashboard klepje zal zeker niet geschuurd kunnen worden, maar van het driehoekje weet ik nog niet.
Ga deze auto toch een full detail geven,was al bij een poetsbedrijf geweest volgens de dealer.
Glans was oke,behalve alle mos tussen de kieren. :)
 
en dan de dressing er op, schijnt er dan beter in te trekken en te maskeren ....zelf nog niet geprobeerd ( meld het maar even )