• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Kring in stoffen stoel door dreft

golf vari

Detailing rookie
23 feb 2009
8
0
Hallo,

Ik heb het volgende probleem:
Ik heb een vetplek verwijdert met warm water en dreft,
nu het is opgedroogd blijft er een kring achter :schaam
Het is een stoffen interieur.

Weet iemand hoe ik deze kring kan verwijderen ?
 
Misschien handig om even te vermelden waar je vandaan komt ?

Er zijn leden zat met een extractor (zaterdag is onze auto ook gedaan door een mede CC lid).

Veel sucses !

Gr. Arjan
 
Juffer1 zei:
Misschien handig om even te vermelden waar je vandaan komt ?

Er zijn leden zat met een extractor (zaterdag is onze auto ook gedaan door een mede CC lid).

Veel sucses !

Gr. Arjan

Bedankt voor de tip, zou mooi zijn als iemand mij wil helpen;
Kom uit omgeving Rotterdam
 
Ik zou zeggen: kijk of je een afspraak kan maken in Bergschenhoek :-b En zijn er geen bedrijven die dergelijk apparaten verhuren?

Misschien is het wel zo handig om je even voor te stellen in het bewuste topic ;)
 
Je kan een water-stofzuiger (extractor) bij de Gamma huren. Ik gebruik zelf Citin als reinigingsmiddel. Werkt super!

Succes.
 
idd zo'n ding eventjes huren bij de boels dat kost je de kop ook niet, en zo kun je gelijk alle stoelen en je tapijtjes mooir reinigen, en de misses in huis zal er ook blij mee wezen als je gelijk ook even het vloerkleed doet.