• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Lederen stuur gereinigd met Autoglym Interior Shampoo en Gyeon Scrubpad...

Ik moest het effe doen... Je lijkt wel een Scrubpad-verkoper. :p

de Gyeon Scrubpad is wel fantastisch hoor.

Ik wil niet meer zonder

Echt zeer handig

Aan de Scrubpad zal het niet liggen, die deed het fantastisch.

Ik vind de Scrubpad van Gyeon een onmisbare tool geworden en 1 van mijn favorite detail gereedschappen/producten.

Je hebt mij overtuigd. :p
 
:joy::joy::joy:
Ik was me er niet van bewust dat ik er zo dikwijls over bezig was. Misschien moet ik idd een percentje vragen na zoveel reclame.

Maar nee serieus...ik had niet verwacht dat dit zo goed zou zijn voor het reinigen van een stuur en leder, ik zat vroeger onhandig met een kwast de achterkant van mijn stuur te reinigen en dan zie je dat dit nu plots zo snel en efficiënt werkt. Er was nog niet veel info over te vinden en ik vind het echt wel iets dat iedereen moet hebben.

Nu is het wel de laatste keer dat ik het gezegd heb....straks wordt het nog een obsessie.

Goed gedaan btw....made my day die quotes samen :laughing:
 
Maar wat doet die Scrubpad dan beter dan bv een mf doek?
Waar zit em de meerwaarde dan in?
Ik heb goed naar wat foto’s gekeken maar van wat voor materiaal zijn beide kanten?
 
:joy::joy::joy:
Ik was me er niet van bewust dat ik er zo dikwijls over bezig was. Misschien moet ik idd een percentje vragen na zoveel reclame.

Maar nee serieus...ik had niet verwacht dat dit zo goed zou zijn voor het reinigen van een stuur en leder, ik zat vroeger onhandig met een kwast de achterkant van mijn stuur te reinigen en dan zie je dat dit nu plots zo snel en efficiënt werkt. Er was nog niet veel info over te vinden en ik vind het echt wel iets dat iedereen moet hebben.

Nu is het wel de laatste keer dat ik het gezegd heb....straks wordt het nog een obsessie.

Goed gedaan btw....made my day die quotes samen :laughing:
2023 hype?
 
Maar wat doet die Scrubpad dan beter dan bv een mf doek?
Waar zit em de meerwaarde dan in?
Ik heb goed naar wat foto’s gekeken maar van wat voor materiaal zijn beide kanten?
Wel....de zwarte kant weet ik eigenlijk niet wat waarvoor die juist dient, maar is zacht en misschien goed om iets af te nemen, maar de witte kant is de speciale kant. Die heeft duizenden witte fijne haartjes die zacht zijn, maar toch efficiënt reinigen en ook het vuil opnemen en vasthouden...wat een kwast niet doet. Ik kan zo direct niets bedenken waar je het mee kan vergelijken. Is zeker niet zoals een microvezeldoek. Ik heb een paar foto's genomen, maar je kan nog de haartjes niet zien.
IMG20230826230628.jpg
IMG20230826230642.jpg
 
Maar wat doet die Scrubpad dan beter dan bv een mf doek?
Waar zit em de meerwaarde dan in?
Ik heb goed naar wat foto’s gekeken maar van wat voor materiaal zijn beide kanten?
Ik heb zelf een aantal varianten van deze pads, ze reinigen echt als een tierelier op alles wat niet pianolak is, krassen niet en zijn vooral erg handzaam tov een doek die zich vaak opvouwt tijdens het bewegen.

Ook tov doeken is het verschil duidelijk merkbaar imho
 
Ik heb zelf een aantal varianten van deze pads, ze reinigen echt als een tierelier op alles wat niet pianolak is, krassen niet en zijn vooral erg handzaam tov een doek die zich vaak opvouwt tijdens het bewegen.

Ook tov doeken is het verschil duidelijk merkbaar imho
(aantal varianten?) Welke merken buiten Gyeon (die is bekend) hebben dan zo’n pad in het assortiment?
 
Op cc autofiber, the collection, andere merken niet verkocht hier hebben ook een handschoen ontwerp