• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Leer reinigen/behandelen vragen

danox23

Detailing rookie
4 jun 2015
2
0
Hallo Allemaal,

Ik wilde binnenkort eens de bekleding van mijn auto onderhanden nemen. Ik ben alleen een behoorlijke leek op dit gebied dus weet niet zo goed welke producten ik wil gaan gebruiken. Ik heb intussen al aardig wat gelezen op het forum maar ik heb toch nog wat vragen.

Ik ben iemand die van een nette auto houd, een stuk netter als de gemiddelde autorijder, maar ik ben waarschijnlijk niet zo fanatiek als velen van jullie hier op het forum. Daarom vroeg ik mij af of het wel de moeite is om van die dure producten aan te schaffen of dat ik het best gewoon een alles in een product kan nemen. Ik zag bijvoorbeeld een fles van Sonax xtreme lederonderhoud schuim wat zowel reinigt als behandeld. Er waren echter geen beoordelingen van dit product dus ik weet niet of het goed werkt. Is er iemand die ervaring heeft met dit product of een ander alles in een product? Wellicht kan iemand mij ook vertellen wat de verschillen zijn tussen de wat duurdere losse producten en de goedkopere alles in een producten. Ik vind het lastig om een keus te maken aangezien ik er erg weinig van weet (eerste keer dat ik leer onderhanden ga nemen).

Daarnaast ben ik benieuwd welke accessoires jullie mij aanraden zoals een borstel, pads, doeken en wat ik allemaal al wel niet heb zien langs komen.