• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Leetrucker

Leetrucker

Detailing rookie
30 jan 2012
21
0
Hallo mede-detaillisten,

Mijn naam is Harry, 45 jaar oud, woonachtig in de buurt van Sittard.
Ik dacht dat ik redelijk bedreven was in het reinigen en onderhouden van mijn auto's tot ik mij hier een beetje ingelezen had en op 14 januari j.l. de beginnersclinic gevolgt heb. Hoeveel kan je toch fout doen :D

Na de clinic maar gelijk de nodige spullen gekocht en nou kunnen we beginnen.

Mijn auto's een renault megane, een jeep grand cherokee en voor mijn werk een volvo. Ook die zal eraan moeten geloven want daar ben ik toch de hele week mee onderweg.

Hoop hier nog veel te leren.

Groet Harry
 
Welkom.

Wat is je forumnaam: leet-rucker of lee-trucker?
 
Welkom hier. Ik was er ook en heb de afgelopen weken mijn nieuwe toebehoren uitgeprobeerd. De Ferrari glimt nu zelfs in het donker. Afgelopen weekeinde was de jaarvergadering van de club en je kon het verschil best goed zien. Het is zeker nog niet perfect (er zitten toch een aantal echte krasjes in en ik durf niet harder / vaker te polijsten). Ik hoop voor je dat je een garage of zo hebt, want met 3 auto's ben je wel even zoet. Succes.
 
@LB laten we het op lee-trucker houden.

@evdzwet we hebben wel veel geleerd, renault en jeep zijn voor in het weekend te poetsen, de volvo is mijn
Werkpaard, sta geregeld een paar uur stil om chemicalien te lossen, dus paneel voor paneel krijg ik die
ook wel klaar.

Jij hebt trouwens een mooie Ferrari, m.i. een van de mooiste modellen ooit gemaakt.

Groet Harry
 
Leon1987 zei:
Lee-Trucker van Van der Lee?

Lot of detail pleasure dat rood!

Welkom en veel leesplezier

Ha, klopt Leon, van der Lee rood, is een mooie dankbare kleur om te detailen.

Zit natuurlijk niet zover van jou vandaan.

Groet Harry