• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Leon by Leon

Soepergrover zei:
Mooie foto's. Heb je ze echt bij Eindhoven Airport laten maken of op Flight Forum?
De afgeronde betonblokken komen me heel bekend voor. Heel Flight Forum ligt er vol mee.

Wat je schrijf klopt volledig. Op het Flight Forum BIJ Eindhoven Airport. Er is maar heel weinig 'gekunsteld' aan de pics. Er moest 1 lantaarnpaal worden verwijderd zeg maar, die stak boven de auto uit. Volgens mij zie je dat op de laatste pic .....

Op een gegeven moment zaten de fotografen zelfs met een flitser IN de auto ........ Helaas te weinig zichtbaar effect.
 
Hulde aan de fotografen van deze prachtige Leon!
Iedereen kan een fototoestel kopen. Echt fotograferen is toch weer een vak. Dat is hierbij wederom aangetoond.
Complimenten.:)^
 
Hele mooie foto's, Heb wit voor een sportieve auto altijd geweldig gevonden. Ook in de tijd dat dit niet meer zo hip was :)
 
Super mooie auto en locatie. Al heeft mijn vriendin wel wat mindere ervaringen met die blokken op het flight forum.
 
Toen we je gisteren hoorden aan komen rijden, dacht ik daar heb je weer zo'n "Sjonnie" die van een afgetrapte bak een snelheidsmonster probeert te maken, maar toen bleek jij het te zijn:grinning: . Gelukkig konden we je horen, want je reed straal voorbijrofl .

Prachtige foto's:)^ :)^ . Een student die zijn vak al goed verstaat.
Ik kon trouwens gisteren geen voorstelling maken van wat je nou bedoelde, maar nu ik die laatste foto zie, is het me helemaal duidelijk.
 
@leon,
Super strakke foto`s kerel!

En het is al lang niet meer "met een witte blijfde zitte"

Is gewoon de kleur voor een dikke auto als je het mij vraagt..

ps. pm volgt.
 
Gave foto's man! Eindelijk heb je ze, je hebt er lang op gewacht. Het wachten zeker waard!
 
Nou nee, geen HDR.
Lees het begin nog even goed .... lange sluitertijden ( de lensopening blijft gedurende bv 10 sec openstaan ( dit in vergelijking met een standaard 1/125e van een seconde )), verlichting rondom a la blauw led en spelen met een zaklamp ;)
 
Is vrij basic shooting D-J.

Wat flitsers led verlichting en goede locatie.

Des al niet te min levert dat toch altijd erg mooie plaatjes op :heart_eyes: