• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Leren Dappen

Fraxter

Detailing addict
11 mei 2011
278
65
35
Beste mensen, ik zit al enige tijd te twijfelen om een DAP500/900 aan te schaffen.
Nu zou ik graag voor ik alles ga aanschaffen eens mee willen kijken met iemand die goed overweg kan met een DAP.
Graag hoor ik of iemand in de buurt van Veendam(100km) mij het nodige kan leren over het gebruik van de DAP.
 
Mocht dat onverhoopt toch niet lukken, Wilma en ik zitten in Dedemsvaart en daar kan je zeker wel wat proberen / testen
 
Bij jou in de buurt zitten een aantal detailers zoals Bejabo, SLK, IbizaSigno! Wel zo gemakkelijk!
 
Hoi Fraxter, Als je het goed vind neem ik gelijk even gebruik van jou topic om de zelfde vraag te stellen.
Is er iemand in omgeving Apeldoorn waar ik een keer mag komen kijken om het Dappen met eigen ogen te bewonderen?
 
Ik heb hem al een hele poos niet meer op het forum gezien, maar je zou Danny eens kunnen proberen ?