• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Lesje DAPpen?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Sanne

Detailing rookie
2 jan 2010
217
0
Hoi,

Heb dan eindelijk een DAP gekocht. :party: Nu alleen nog leren hoe ik ermee om moet gaan. :-"
Zou iemand misschien zin/tijd hebben om mij een klein lesje te geven? o:)
 
Volgens mij kan Sanne niet makelijk in het weekend :-"
 
Alleen op zondag.... :-"
Voor dagen door de week alleen komende donderdag en volgende week maandag....
 
Zeg Sanne, ik weet niet of het te ver weg is, maar je kunt natuurlijk ook nog steeds hierheen komen! We kunnen met dit weer niet makkelijk buiten een demo geven op de auto, maar we kunnen je wel op een motorkapje laten zien hoe het werkt.

Dus als je donderdag kunt bijvoorbeeld, mail dan even, dan zetten we een afspraak voor je in de agenda.

Groetjes,
Dana
(Carclean.com-manus)
 
Donderdag ff naar het CC-headquarters zoals SpeeDJ al aangaf.
Is wel ongeveer 140 km enkele reis.
 
Of gewoon bij Dokter DAP aangaan:D
Heb hier al meerdere forumleden aan het DAPPEN geholpen.
(Woon vlak onder Weert)
 
Ook Festool'en zelfs :party:

Altijd gezellig bij bart :)^
Als je langer kan wachten wil ik je ook wel vooruit helpen.
 
Hier ben je ook altijd welkom. Heb een ruime verwarmde garage en alle spullen tot mijn beschikking. Helaas wel even wachten tot ik lichamelijk weer in orde en terug van de vakantie ben.
 
Jeetje wat zijn er daar (meer richting het zuiden -> brabant / limburg) toch veel CC-forumleden!! Hier in R'dam en omgeving zijn volgens mij niet echt veel mensen actief op dit forum. :weetniet Wel lekker om tips en truuks persoonlijk uit te wisselen :)
 
Budel is goed te doen, dank je Bart!
Al is het alleen maar omdat je zoveel aangeraden wordt! ;)

En B.K. thanks voor het aanbod! Zal het in gedachten houden.
Zal zowiezo nog wel meer hulp nodig hebben. :roll Blond, he? ;)
 
bartr123 zei:
Heb hier al meerdere forumleden aan het DAPPEN geholpen.

idd ik spreek uit ervaring, wel opletten dat je je aandacht bij het dappen houd en niet bij de rest van het gezelschap (mocht dat er ook zijn:grinning: )
 
alteaniels zei:
idd ik spreek uit ervaring, wel opletten dat je je aandacht bij het dappen houd en niet bij de rest van het gezelschap (mocht dat er ook zijn:grinning: )

Ik zal het wel weer niet snappen? :schaam
 
het schijnt altijd nogal ERG gezellig te zijn, zulke prive cursussen daar!
ik heb eens fotos voorbij zien komen van in de brand gestoken wax machine's enzo:D

ik kan nu wel zeggen dat je ook in assendelft welkom ben, als het weer opknapt, maar denk dat je het beste die kant op kan gaan:-"
 
Status
Niet open voor verdere reacties.