• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Lime Prime gebruik

nano

Detailing trainee
16 mei 2014
160
30
Hallo allemaal ik heb weer een vraag :D Ik heb hier lime prime staan en ik zit met wat vragen over dit product.. Het wordt verkocht als pre-wax cleaner/glaze maar hoe moet deze nu verwerkt worden met de dap900, als een glaze (op lage stand verspreiden en afnemen) of als een een polijstmiddel (lage stand verspreiden, op hogere stand inwerken, x aantal passes en afnemen)? En ook welke pad zou ik hiervoor gebruiken, met of zonder cut? Wou namelijk een verse waxlaag leggen voor de winter en de vorige eerst helemaal verwijderen..
 
Geen cutting pad, neem bijvoorbeeld de zwarte pad. Paar drupjes. lage stand inwerken en direct afnemen.
Welke variant heb je overigens van de lime prime? zijn verschillende van.
 
De gewone dus met micro abrasives daarmee dat ik de uitleg op het flesje beetje vaag vind.. Deze moeten toch afgebroken worden? Of is dit ook een chemische cleaner en zijn de micro abrasives gewoon om eventuele swirls te verwijderen?
 
LimePrime Lite is een cleaner / glaze
En de gewone versie heeft ook nog een finishing werking
Soms geeft het wat marring achtige resultaten, dus testspotje maken
Zwart gaat prima, heel zuinig met aanbrengen