• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Machinepads opbergen

Centoquarantasette

Detailing addict
6 jul 2008
900
65
De Ronde Venen
Heeft iemand een goeie tip m.b.t. het opbergen van machinepads. Ik bewaar ze op het moment per kleur in hersluitbare plastic zakken (met soort rits) om ze stof en zandvrij te houden.

Op verschillende meetings zag ik ze ook los in tas of box liggen maar dat lijkt me niet ideaal omdat er zomaar zand ed op kan komen.

Wat is een goede manier om mn pads op te bergen (ook qua ruimte bedoe ik dan)
 
Heb een soort van plastic bakken waar ik de pads in bewaar van SUNWARE

Hier gaan er genoeg in ... www.sunware.nl
 
Ik heb de pads opgeborgen in transparante dozen van de Hema. Deze zijn 'afsluitbaar'door de clips aan de zijkant. Geen last van stof of zand. Tijdens het detailen ligt er meer stof op de auto.
 
Ik heb ze in een curver achtige box met deksel.
Ik hou de boxen in de kofferbak met als ik eraan denk de deksel er op zodat er geen zand in waait.

DSC06584-800x600.jpg


DSC06585-800x600.jpg


BMW31809-800x600.jpg
 
Angelique zei:
Ik heb ze in afgesloten diepvrieszakjes in een kunstof opbergbak met deksel zitten.

Zo doe ik het ook

DKBM zei:
Ik heb de pads opgeborgen in transparante dozen van de Hema. Deze zijn 'afsluitbaar'door de clips aan de zijkant. Geen last van stof of zand. Tijdens het detailen ligt er meer stof op de auto.

Ik heb de zelfde boxen. daarin stop ik mn pads verpakt in plastic hersluitbare zakken. Bovendien vind ik de HEMA boxen een goede prijs kwaliteitsverhouding hebben

ParaNoya zei:
Ik heb ze in een curver achtige box met deksel.
Ik hou de boxen in de kofferbak met als ik eraan denk de deksel er op zodat er geen zand in waait.

Daarom heb ik ze als extra ook nog eens in plastic zitten

jeffrey rallye zei:
Mooie hoge opbergboxen.. :)^

De 50 literboxen van de HEMA zijn ook zo lekker hoog. Daar kunnen de Meguiars spraybottles rechtop in staan.
 
zo maar in een bak stoppen ook al zit er een deksel op is vragen om rotzooi in de pads.

ik zie dat aan mijn bakken waar ik zowel de pads en doeken IN afsluitbare zakjes heb opgeborgen......je schrikt gewoon wat er toch aan rotzooi in de bakken komt, niet veel maar ik haal liever krassen uit de lak :cool:
wel zaak om de pads pas op te bergen als ze echt goed droog zijn want een beetje vocht is funest, het 'weer' komt er gegarandeerd in.