• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Marc stelt zich voor

Marc O.

Detailing trainee
8 okt 2016
28
25
Hallo allemaal, hier Marc uit Tilburg, inmiddels alweer 47 lentes jong. Ik ben werkzaam bij een online marketing bureau en een van mijn hobbies is 'Volvo'. Momenteel in het bezit van een V70 D5 AWD, wat echt een heerlijke auto is. Inmiddels hebben we naast deze Volvo ook een Saab 9-3 Cabrio van 2004. Eveneens een heerlijke auto.

Eerder dit jaar hebben we met een groep vrienden een reis gemaakt naar de Noordkaap, wat echt onvergetelijk was (http://www.vomac-nl.com). Dan merk je echt wat de meerwaarde is van AWD. De V70 heeft geen krimp gegeven (op wat automaatperikelen na op de laatste dag, maar dat probleem heeft zichzelf opgelost).

Een van de andere hobbies is het 'poetsen' van de auto's. Daarover heb ik nu een vraag, die ik daarvoor in het juiste topic zal stellen.
 
Bedankt allemaal! Nieuwe bestelling bij Carclean (de tweede in een week tijd) is net binnen, dus we kunnen dit weekend weer lekker klussen :D