• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Mazda3 Active winning blue...

Ziet er super uit weer!
Die flakes heet Parelmoer en had ik ook op mijn oude wagen de Ibi cupra, erg mooi in de zon!

Het dak is ook flink omhoog gehaald mooi!

Nu de stoeprandschade van de velgen nog en de auto is echt jaren jonger nu!!
:cool:

Gebruik je trouwens geen 3M tape?
 
Denders klopt het is geen 3M tape.
Vrouw werkt bij een bedrijfsleven wagen spuiterij dus zij hebben kilometers tape liggen, geen schilders tape !! Ik weet het lijkt erop maar dat is het niet.

Deze tape werkt eigenlijk net zo goed, alleen wil nog wel eens een heel klein beetje lijm achterlaten als hij warm is geworden.
maar even nalopen en klaar.

Stoeprand schade is idd echt zonde !! En dan nog 3 jaar gelden zijn ze opnieuw gecoat......
Helaas niet iedereen lukt het om de velgen schade vrij te houden, ongeluk zit in een klein hoekje.

Dak is idd ook netjes geworden !
veel meer reflectie en gewoon een tint of 10 donkerder, kleur is weer helemaal terug...
 
Het ziet eruit als de 3M Scotch® 244 goud afplaktape

Ik gebruik de gele 3M afplaktape. Deze wordt veel door schilders gebruikt. Deze laat geen lijmresten achter.

Het is geen papier en/of crepe achtig tape zoals de blauwe 3M tape. De gele is een beetje plasticachtig.

545497_LB_00_FB.EPS.jpg


Ik heb eens geïnformeerd bij de leverancier wat de rollen tape verkoop doen. Zijn vrij prijzig...

19mm: +/- 6 euro per rol
25mm: +/- 8 euro per rol
38mm: +/- 12 euro per rol
50mm: +/- 15 euro per rol

8o
 

Vergelijkbare onderwerpen