• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

MB B-klasse bekrast

solubel

Detailing addict
23 jan 2013
136
62
55
Zondagochtend eindelijk eens tijd en mooi weer om de benz eens weer te wassen, heerlijk weertje, iedereen vrolijk... wordt je de volgende ochtend wakker en zie je dit....

IMG_5869_zps29c3cc7f.jpg

IMG_5868_zps86130091.jpg

IMG_5867_zpse519e4f3.jpg


:auw

niet iedereen kan er schijnbaar van genieten.... ongelooflijk wat voor een jaloerse ei*els er zijn...de afgelopen 6 maanden wel meer onlogische beschadigingen gehad maar dacht dat dit op parkeerplaatsen van de supermarkt etc waren "aangebracht" maar verdenk nu echt dat het voor de deur is gebeurd....

Je gaat gelijk heel de buurt verdenken gezien dat het is begonnen sinds het poetsen wat serieuzer is geworden... bah bah bah (dit is wat zacht uitgedrukt) Durf nu de auto's niet meer voor de deur te wassen.. vraag me echt af waar de wereld naar toe gaat.....
 
Altijd erg zuur, maar of dat het met opzet is gebeurd is te betwijfelen, een kras van een stuur van een kinderfietsjes is zo gebeurd weet ik helaas uit ervaring.
 
edit: 3 panelen meegenomen: de achterste 2 denk ik er wel uit te krijgen, maar over de voordeur heb ik mijn twijfels..
 
@schipperSs: de auto staat zo geparkeerd dat er niemand langs loopt met kinderwagens fietsen etc.. ook zijn de krassen op zulke verschillende dieptes op de carrosserie (de delen die "uitsteken" zijn onbeschadigd) dat dit geen ongelukje kan zijn.... ik zou het wel het liefste zo zien omdat er dan minder kans op herhaling kan zijn..
Ook is het gebeurd tussen 21.00 zondagavond en maandag 6.00 uur : niet echt een tijd voor kinderfietsjes en kinderwagens..
 
Getver wat zuur! Misschien zijn het spelende kinderen die nog verstoppertje spelen tussen de geparkeerde auto's?
 
Gezien het tijdstip zeer onwaarschijnlijk maar laten we het maar hopen...alles beter dan een jaloerse gek
 
Tsjongejonge.. Sh*t zeg!!
Nadeel idd. dat je alles kunt voorstellen maar je blijft gokken, jaloezie doet echter hele rare dingen met instabiele mensen.. ze zien je liever ziek in een hoekje zitten geloof ik brr!

En om nou gelijk een dure cam in je wagen op te hangen is ook zo wat..
Enige echte remedie is binnen staan maar blijven schaarse dingen die garageboxen in wijken.

Hoop dat je het er helemaal uitkrijgt!
Echter ga nergens van uit met kids, ik zie soms kinderen "buiten spelen" op tijden dat je denkt :no ... ouders> :|~*
 
Tja, zal het inderdaad niet weten... maar goed.. komend weekend de dap er maar eens op los laten (ik doe het alleen even niet voor de deur: just to be sure)
 
Ik weet niet of je voor de deur kan parkeren (of op een zichtbare plek vanuit een raam van je huis).

Zo ja dan zou ik hem demonstratief DAPPEN voor je deur. Eventueel zelfs gewoon de hele auto doen zodat je er erg lang mee bezig bent. Zo is er de kans dat de dader het ziet en geërgerd raakt.

Even een goede camera lenen die je gewoon een week laat filmen.
de dag dat je schade constateert kijk je de film terug, en heb je de dader.

Politie en je rechtsbijstandverzekering inschakelen, en het recht zal zegevieren.



Als je nu de schade wegwerkt zou ik zowieso iets van camerabewaking doen, want vroeg of laat gebeurd het weer.
Bij mij bleek mijn buurjongen de boosdoener, ik stond op die dagen op de parkeerplaats voor hun deur.
(gelukkig heb ik tegenwoordig twee parkeerplaatsen op eigen grond)
 
Hier het zelfde steeds onverklaarbare vegen over de motorkap...

Camera opgehangen en jawel buurmeisje, tot maar liefst 4 keer toe !
En dit was niet spelenderwijs, midden op straat om haar heen kijken naar de auto toe lopen bladeren pakken van de grond en lekker over de auto heen vegen om vervolgens snel weg te rennen....

Ouders gewaarschuwd en beelden laten zien, het is wel het beste bewijs wat je hebben kunt anders geloven ze je toch niet....

Balen dit soort dingen !
Hopelijk kun je het nog herstellen...
 
Triest zeg. Waarschijnlijk het werk van een jaloerse buur?

Dat verhaal van Arjan is ook ongelofelijk, wel goed dat je de beelden had. Je zult de eerste niet zijn die afgescheept wordt met: "zoiets doet mijn kind niet hoor"
 
Wat een mongool die dat geeft gedaan :auw
Zeker een jaloers iemand die niet kan zien dat jij zo'n auto rijdt.
 
Je leest zoiets wel vaker , meestal is het idd een naaste of iets verdere buur maar bewijs dit maar eens.....

Ben er tot nu toe van gespaard gebleven , maar toch denk ik er ook af en toe aan om een camera aan m'n gevel (of achter het raam) te hangen
voor in-geval-van natuurlijk .

Doet me denken aan vrienden van ons die redelijk "open" wonen en waarvan de buren ze komen vertellen wat ze de vorige dagen gegeten hebben :grinning:
Controle genoeg dus , hopelijk heb jij ook zo'n buren en hebben zij iets gezien ?
 
Ik probeer de frustraties in toom te houden m.b.t deze actie....en ga dit weekend eerst maar proberen de kras te verwijderen.. Dit wordt de eerste keer dat ik een dap op een kras loslaat..ben benieuwd!

Heb de monello inizio, mezzo, finale en spuzzo in huis met de wool, gele, groene, zwarte en rode Professional 5,5 pads. Alleen even kijken of ik de werkplaats op mn werk kan gebruiken...want voor de deur laat ik maar even uit mn hoofd...

(De buren heb ik trouwens wel ingelicht en gevraagd of zij iets gezien hadden.. maar helaas)


Betreffende zo'n camera (kan het dus toch niet helemaal loslaten :confused: ..): wat zou een simpele oplossing hiervoor kunnen zijn zonder dat je continu servers etc moet laten draaien (een beetje off topic hier misschien?)
 
Er zijn handzame cam's te koop voor weinig die werken op beweging en er gaat een SD-kaartje in.
Misschien bij Conrad of dat hier iemand iets soortgelijks heeft, alhoewel jij liever de buitenkant van je hele auto in de gaten houdt vanuit huis denk ik..

Ik weet niet wanneer je wilt gaan DAPpen en waar maar wil je best bijstaan of langsrijden mits ik die dag kan.
(is een beetje verjaardagenmaand in onze familie)
 
@franq: zoiets is idd wel mooi: eentje die de opnames opslaat op een sd kaartje: ik ga de specs eens even goed bekijken

@ denders: pm
 
heb hetzelfde gehad!
en nu maar een hek laten plaatsen voor mijn carport.
Had ook wat tekst op mijn auto daarna een camera opgehangen en schrok toen hoeveel mensen er zomaar even mijn carport inliepen om te schuilen voor de regen of zomaar!
Dus toen maar besloten om een hek te plaatsen maar de camera hangt er nog steeds dit schrikt ook veel mensen af,toen er wat jongeren mijn carport inliepen en de camera zagen en mekaar er op attendeerden waren ze gelijk weg.
beter voorkomen als genezen zeg maar.

hoop dat het nog lukt om het eruit te poetsen.
 
@solubel: Wij gaan het tzt dan proberen met ons arsenaal te verbeteren deze vooral trieste ellende.. komt vast (bijna) helemaal goed!!

Wie weet wordt het ook wat met zo'n cameraatje, ze gaan ook pas opnemen als ze beweging zien meestal en zijn klein in formaat.

En elkaar een beetje helpen kan zeker geen kwaad ..heb ik in de TT ook weer geheel nette "textielen" door jouw Karcher extractor 8d