• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Medailles

Een keertje onder het bureau kruipen schijnt het ook goed te doen ]d~^

Damn, weer niet gelukt om een dag zonder goedkope opmerkingen ergens op een forum te kijken...:|~*
 
Dibbuz zei:
volgens mij is het de bedoeling dat je elkaar de medals toe gaat wijzen, niet de admins maar ik kan me vergissen.

Dus ik kan binnenkort jouw een medaille geven als ik dat wil ?

Wie heeft dan nu de mensen die er één hebben een medaille gegeven ?
 
Nee hoor, alleen admins, beheerders en mods kunnen het daadwerkelijk doen. Maar leden kunnen natuurlijk altijd iemand anders aan ons voordragen. :ja
 
Ok Tim ,ik vermoed ook dat jullie hem kunnen upgraden dan van bv. zilver naar goud.

Kan er ook één komen voor 'Big spender' rofl
 
Ik heb net weer een kleine medal ronde gedaan, het blijft handwerk en het is niet even makkelijk om het goed te doen. Dus niet boos worden als ik iemand oversla ;)
 
Ik heb denk ik een oplossing, maar het is nu te druk om het forum 'in onderhoud' te gooien, dus het wordt waarschijnlijk morgenochtend ;)
 
Goed systeem, zo is het voor nieuwkomens ook makkelijk om te zien wie hier al wat langer mee gaan of juist veel kennis in huis hebben.

Maar is het niet makkelijker alleen een medaille voor zilver te geven en die van brons achterwege te laten.

Als ik bij nicknameless kijk bijvoorbeeld heeft hij 2 bronzen en 2 zilveren medailles.
Met alleen 2 zilveren weet je ook dat brons eronder zit.
 
Paultjuh zei:
Als ik bij nicknameless kijk bijvoorbeeld heeft hij 2 bronzen en 2 zilveren medailles.
Met alleen 2 zilveren weet je ook dat brons eronder zit.


Ik tel toch echt 1 goud, 2 zilver en 1 brons :weetniet
Ik kan het niet zien omdat ik IE8 en Google Chrome gebruik.

Maar goed, het gaat mij niet zo zeer om het zo snel mogelijk 'scoren' en/of verzamelen van medailles.
Ik zelf en ik spreek volgens mij namens vele, ben hier om anderen zo goed mogelijk te helpen en van een passend advies te voorzien.

Dat het wordt gewaardeerd door CC, stimuleert je alleen maar nog meer om je best te doen.

:)^
 
Tellen en geheugen zijn m'n sterkste kant ook niet :D

Maar ik zie het ja, brons en zilver, zilver en goud.
Daarmee is voor mij de logica ook weg omdat je dan eigenlijk nog een extra bronzen zou moeten hebben.

Maargoed het is laat, ik zet dat ding maar eens uit, morgen weer vroeg dag.
 
Ik zie de medailes wel, maar zie niet meer waar ze voor zijn. Eerst zag je toch waar ze voor waren als je je muis erop hield? Of is dat nog steeds zo, en werkt dat alleen bij mij niet? (Firefox)
 
rechtermuisknop op de medaille en dan eigenschappen (FireFox)
 
Even reagerend op de 2 zilveren medailles van Patrick (terecht overigens ;) ): thuis kon ik het ook niet zien (IE 8.0), maar nu (op de zaak) zie ik toch dat er onderschied is tussen de 2 zilveren medailles:
1x voor 'zeer regelmatig behulpzaam'
1x voor 'plaatst regelmatig goede reviews'
Als je goed kijkt, zie je ook dat er verschil is tussen de twee zilveren medailles.
 
Nu werken ook de Labeltjes van de medailles in FireFox en IE8! Ik weet niet hoe het in Chrome is, maar ik denk dat die het ook wel zal doen nu.

Microsoft was weer eens eigenwijs met IE6/IE7 ;)