• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

meeting noord oost Nederland

kcc

Detailing rookie
27 jan 2012
138
0
Goede dag alle leden

ik wou een meeting organiseren in noord oost Nederland

eerste instantie op een parking of zo DUS ZONDER STROOM EN WATER
omdat ik eerst gratis wil doen

als er veel animo voor is kijken we naar locatie en tijd en datum
hou er rekening mee dat omgeving Veendam wordt

en als het een succes is dan kijken we naar een grote detail ruimte met water en stroom enzo.
 
Lijkt mij mooi, maar dan wel met stroom en water. Kunnen we ook nog detailen want dat is waar het om gaat immers. ;)
 
Klopt.. kwam er gisteren achter dat er eentje in Tolbert zit?
Maar die verkoopt geen Monello en Poorboys etc. wel Chemical guys enz.
 
Zeker mooi voor ons Veendammers cq Groningers. Count me in (als de datum uitkomt)
Heb net een nieuwe occasion vol swirls en dergelijke dus mag mezelf gaan uitleven!
 
zo als nu lijkt eerste optie met water

Wasdas veendam 4 wasboxen met hogedruk en water

ben ook in onderhandeling met een loods beheerder water en stroom
moeten eens worden over de kosten
mag natuurlijk niet te duur zijn
 
Had die wasbox eigenaar uit kampen ook geen wasboxen in het noorden van NL ?
 
Ik denk dat Kampen een van de weinige plaatsen is waar de wasboxen niet zeven dagen per week voor publiek geopend zijn (en dus op zondag af te huren).
 
Nee, de eigenaar van Carwash Kampen heeft alleen (maar) die zaak.
Verder geen andere vestigingen.

In het najaar wil ik weer een meeting in kampen organiseren...dat ter info!
 
kampen is misschien wel een top lokatie, maar nog wel ff +100km rijden voor ons. dan word het niet echt een meeting noord-oost nederland meer.
 
D-J;329889 zei:
Nee, de eigenaar van Carwash Kampen heeft alleen (maar) die zaak.
Verder geen andere vestigingen.

In het najaar wil ik weer een meeting in kampen organiseren...dat ter info!
Dan ben ik er ook weer bij :eyes:
 
Er zijn gewoon niet genoeg gegadigen hier in N.O. NL.

Zeker om een prima lokatie te ontdekken zitten we hier ook verkeerd, daar er nergens iets fatsoenlijks is,...

Op een dergelijke meeting waar we ook de intentie hebben om te detailen. Sta ik liever lekker droog en binnen.
Maar waar we ook van alle gemakken en faciliteiten zijn voorzien, tenslotte gebruik van mogen maken voor een prima prijs.

Enig nadeel is dat je je eigen eten/drinken moet meenemen, maar misschien voor een volgende keer hier iets op gaan verzinnen met elkaar.

Deze lokatie is toch wel gevonden in Kampen vind ik persoonlijk, hang hier al +- 5 jaar rond op het forum, en heb genoeg opties voorbij zien komen, maar altijd niet de juiste.

Niet om iemand de kop in te drukken, maar waarom al die moeite als het al zo makkelijk kan. Omdat een mede forummer dit een tijdje geleden dichtbij zijn lokatie heeft gevonden. Meerdere malen heeft herhaald, en mensen zelfs vanuit regio Rotterdam / Den Haag er naar toe rijden,..

Zegt voor mij al voldoende!

Juffer1;327480 zei:
Had die wasbox eigenaar uit kampen ook geen wasboxen in het noorden van NL ?

Om hier even op terug te komen, ik zou zweren dat toen ik met die man gesproken heb, en verteld waar ik vandaan kwam,.. hij kwam genoemd met volgens mij ook 1 of 2 waslokaties hier in het Noorden die o.a. van hun, of van een organisatie waren waar ze misschien bij aangesloten zitten. Dit laatste zeg ik maar zo, daar ik er geen flauw benul meer van weet,... Weet niet meer precies hoe dat in elkaar zat,...
 
orionrs;329903 zei:
kampen is misschien wel een top lokatie, maar nog wel ff +100km rijden voor ons. dan word het niet echt een meeting noord-oost nederland meer.

Wat is nou 100km, ik was er ook bij in Kampen ;)
 
Nou, begrijp me niet verkeerd hoor. Ik wil jullie zeer zeker niet ontmoedigen
door een meeting in het NO te organiseren!