• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Meg's Even Coat Applicator voor meerdere doeleinden

Stofke

Detailing addict
28 feb 2011
380
62
Al een tijdje gebruik ik de Meguiars Gold Class Even Coat Applicator Pads voor verschillende doeleinden. Ik spray er 1:1 S&W op voor de binnen en buitenkant van de ramen, ik gebruik ze voor het dashbord, stuur ed. alsook voor mijn TV, pc scherm, kortom een allrounder voor mij. Daar ik zo graag met deze pad's werk wou ik deze binnenkort ook eens gebruiken met een detailerspray voor de lak na het wassen. Mijn vraag is nu of iemand deze gebruikt met een detailerspray of als het toch beter zou zijn sprayen op een MF doek. Ik spray nooit op de lak rechtstreeks dus altijd eerst op een MF doek.
 
ik werk in geval van vloeistof eigenlijk altijd met MF-padjes.
echter niet met de meguiars variant maar met de mothers variant (voordeliger)

voor de lak gebruik ik ze ook.
 
Misschien wel voordeliger maar kwaliteit wel iets minder als ik de gebruikerservaringen lees. Ben alleszins tevreden van de meg's pad, is het enige samen met de mitt die ik nog gebruik van Meg's :-b

Dit weekend dus maar even pad testen met detailerspray op de lak, meestal gebruik ik de S&W of S&G van PB. Zal waarschijnlijk wel iets langer duren dan met een grote MF doek :roll